Specialist suport

METI LOGICIELS ET SERVICES SRL

09-04-2015 | EXPIRA LA 09-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atribuțiile postului:
- Preluarea apelurilor telefonice și a mailurilor de la utilizatori-angajati ai companiilor de retail care folosesc soluția de back-office Meti. Culegerea de informații pentru o bună înțelegere a cazului, înregistrarea apelurilor în format electronic, identificarea cererilor nejustificate, re-contactarea utilizatorilor în caz de nevoie, etc. Soluționarea cererilor sau transferarea acestora către nivelul de competență superior, in functie de tipul de apel. După soluționare, informarea apelantului cu privire la răspuns.
- Monitorizarea proceselor batch în producție la fiecare client, prin intermediul platformelor de control specializate.
- Îmbogățirea bazei de cunoștințe și proceduri interne pentru desfășurarea suportului, în concordanță cu proiectele la care participă și în funcție de gradul de competență atins.
- Asigurarea suportului excepțional pentru cazuri punctuale (permanență telefonică sau deplasare la punctul de lucru al clientului, după o perioadă de pregătire prealabilă de minim 6 luni).


CERINTE

Cerințe:
1. Absolvent de studii superioare, de preferință profil tehnic
2. Experiență anterioară de minim 2 ani într-unul din domeniile: help desk, call center/asistență clienți, support engineer, administrativ IT
3. Bune abilități de lucru cu calculatorul, pasiune pentru domeniul I.T.
4. Foarte bună cunoaștere a limbii engleze.
5. Buna cunoastere a limbii franceze

Constituie un plus:
Cunoștințe sau experiență legate de:
- OS Windows și UNIX
- tehnologii Internet și Intranet
- aplicații de conexiune la distanță
- baze de date și limbaje de programare
- sisteme informatice
- domeniul retail

Profilul candidatului:
- Are excelente calități de relaționare cu clienții, știe să asculte și să comunice, este capabil să se exprime fluent în engleza
- Dă dovadă de răbdare și calm
- Este metodic, riguros și organizat
- Ințelege importanța comunicării și se implică în realizarea proiectelor comune
- Are simțul răspunderii și capacitatea de a lua decizii


BENEFICII OFERITE

Pachetul salarial:
Se calculează în funcție de profil și experiență, include bonuri de masă, prime de sărbători, servicii medicale.

Canditații care îndeplinesc condițiile obligatorii vor fi chemați la un interviu unde vor primi informații amănunțite despre oferta companiei. În funcție de proiectele în curs pot fi organizate deplasări în țară sau în străinătate. Mediul de lucru este extrem de dinamic, candidații selectați vor lucra într-o echipă tânără și motivată, vor beneficia de formări specializate continue și un pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizor de aplicatii si servicii de top pentru retail.