Specialist Solutii Tehnice Senior - Pre Vanzare

Telekom Romania Communications S.A.

22-04-2015 | EXPIRA LA 22-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura suport tehnic pentru proiectele interne (upgrade retea internationala, implementarea platformei IMS si migrarea la noua platforma IMS)
• Administrarea din punct de vedere tehnic a portofoliului prestabilit de clienti avand rolul de punct de contact intre clienti/grupurile de vanzari si entitatile tehnice ale companiei.
• Realizeaza/schiteaza raspunsuri/solutii pentru cererile de oferta
• Revizuieste solutiile tehnice in vederea optimizarii costurilor conform cerintelor grupurilor de vanzari.
• Raporteaza si escaladeaza, catre managerul Operatiuni & Inginerie Vanzari Servicii Operatori Romania, cerintele de solutii tehnice complexe, intarzierile si problemele ce apar pentru proiectele in derulare.
• Introducerea datelor corespunzatoare in aplicatiile de suport/provizionare cu care lucreaza (CRM, DLR, TW, etc.)
• Administrarea resurselor tehnice pentru POP-urile Internationale, trecerile de granite si de retea nationala, POP Orange Torontalului.
• Contribuie la documentarea tehnologiilor folosite de catre companie, prin realizarea de prezentari specifice
• Colecteaza si analizeaza informatii din zona de post vanzare pe baza carora sa poata imbunatati calitatea solutiilor livrate clientilor.
• Lucreaza simultan cu mai multe proiecte ce implica subiecte si produse diferite.
• Identifica si intelege cerintele tehnice de business.
• Responsabil de alinierea competentelor profesionale in conformitate cu cerintele de pe piata precum si cu cerintele echipelor de vanzari.
• Lucreaza indeaproape cu grupul de vanzari pentru a oferi detalii tehnice despre produse in activitatile de pre-vanzare.
• Colaboreaza cu Managerii de produs pentru a intelege directiile si detaliile de proiectare a produselor si le comunica grupurilor de vanzari.
• Este la curent cu directia de dezvoltare a produselor. Intelege scenariile, functionalitatile si aplicabilitatea produselor si a modului in care aceste se pot folosi pentru a oferi solutii pentru problemele tehnice. Acestea presupun interactiunea continua cu departamentul Managementul si Dezvoltarea Produselor.
• Este responsabil de pregatirea si stabilirea strategiilor de abordare a potentialilor clienti ca parte a procesului de pre-vanzare.
• Participa la conferinte, lucreaza cu experti in materie si se documenteaza pentru a fi la curent cu schimbarile din mediul de afaceri, a cerintelor, a regulamentelor,a tehnologiilor si anticipeaza directia pietei de telecomunicatii.
• Are sarcina de a fi la curent cu anlizele asupra competitiei si cunoaste punctele de diferentiere intre companie si competitori.
• Ofera feedback din piata catre departamentul managementul si dezvoltarea de produse in care include diferentele intre functionalitatea produselor si cerintele clientilor/pietei.
• Lucreaza impreuna cu departamentul de management de produse pentru a oferi training pentru problemele comerciale, pe produse si mesaje pentru noii membri ai echipei de pre-vanzare.
• Impreuna cu grupurile de vanzari, stabileste si coordoneaza modul de informare al clientilor - comunica angajamentele si asteptarile clientilor.


CERINTE

Profilul candidatului:

Studii:
• Studii superioare tehnice

Experienta in munca:
• Experienta in domeniul telecom de minim 5 ani.
• Experienta de lucru cu aplicatii de provizionare.
• Experienta in relatiile cu clientii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunostinte avansate de limba engleza scris/vorbit
• Cunostinte solide de retelistica, in tehnologiile de telecomunicatii, topologiile de retea, echipamentele si protocoalele de telecomunicatii.
• Capabil sa comunice atat in termeni tehnici cat si in termeni comerciali in diverse medii de business.
• Excelente abilitati de comunicare interpersonala.
• Capacitatea de a intelege procesele si problemele de business.
• Intelegere a structurilor de date si a modului in care pot fi folosite acestea pentru rezolvarea problemelor.
• Ampla intelegere a arhitecturii retelelor de client si a tehnologiilor emergente pentru a stabili solutii fezabile.
• Abilitati analitice solide
• Intelegerea aplicabilitatii produselor pentru rezolvarea problemelor tehnice si comerciale tinand cont de reglementarile in vigoare, business-ul specific, scalabilitate, etc.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.