Specialist Solutii Tehnice _Prevanzare ICT

Telekom Romania Communications S.A.

28-09-2015 | EXPIRA LA 28-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Ofera suport tehnic in zona ICT, preponderent in aria telco, tuturor canalelor de vanzari TELEKOM, analizand cerintele identificate ale clientilor de afaceri si dezvolta propunerile tehnice si comerciale pentru a satisface cat mai bine nevoile acestora.

Responsabilităţi:
- Asigură suport tehnic ICT de specialitate reprezentanţilor de vanzări, prin vizite comune la client, în scopul identificarii cât mai corecte si complete a soluţiilor tehnice pentru clienţii de business Telekom;
- Proiecteaza solutiile tehnice ICT corespunzatoare pentru ofertele la care compania decide sa participe, intocmeste documentatia necesara in formatul cerut pentru a dezvolta o oferta competitiva care sa respecte cerintele clientului si asigura conditiile tehnice pentru castigarea ofertei;
- Colaborează şi se implică activ în procesul de vânzare pentru a identifica cele mai bune soluţii tehnice, adecvate nevoilor clienţilor;
- Participă la negocierea parametrilor tehnici ai serviciilor oferite, revizuieşte obiectivele, scopul şi cerinţele clienţilor, culege informaţii, analizează date şi schiţează propuneri;
- Colaborează cu personalul tehnic al clienţilor pentru clarificări, remedieri, sprijin în rezolvarea problemelor legate de serviciile ICT oferite de catre Telekom;
- Evaluează infrastructura tehnică existentă a clientului şi propune modalităţi corespunzătoare de acţiune pentru a dezvolta şi implementa soluţia optima;
- Contribuie la evaluarea costurilor soluţiei tehnice propuse şi furnizează informaţii tehnice detaliate;
- Asigură consultanţă de specialitate, comparând alternative din punct de vedere al costului, timpului şi disponibilităţilor soluţiei propuse;
- Realizeaza oferte tehnice si financiare in timp util respectand strategia de vanzari Telekom cu evaluarea corecta si completa a costurilor implicate si promovand variantele cu potential de dezvoltare ulterioara a altor oportunitati de vanzare
- Actioneaza proactiv in ideea mentinerii unei bune relatii cu toti clientii; Functioneaza ca unic punct de contact pentru reprezentantii de vanzari in relatie cu alte departamente/directii cu functii tehnice (operatiuni, IT, etc)
- Sustine reprezentantii de vinzari in vederea obtinerii unei decizii de achizitie din partea potentialilor clienti precum si pe durata semnarii contractului
- Dupa semnarea contractului de vanzare asigura transferul corect si complet a tuturor documentelor si informatiilor relevante catre echipele desemnate in implementarea proiectului.
- Intocmeste rapoarte preliminare asupra proiectelor si ofertelor aflate in derulare.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare in domeniul ingineriei
- Vendor Certifications in Telecomunications and IT Technologies (e.g. HP Advanced Sales Certified - Cloud, Converged Systems and Services, CISCO Certified, CTNS)

Experienţa în muncă:
- Minim 3 ani de experienta in proiectarea dezvoltarea si executia solutiilor standard ICT, predominant in aria telco;
- Experienta relevanta in gestionarea realtiilor cu clientii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte vanzari tehnice – nivel avansat;
- Cunostinte de tehnologii IP – nivel avansat;
- Cunostinte de tehnologii telco – nivel avansat;
- Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor si echipamentelor IT;
- Excelente abilitati de prezentare;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Limba engleza - nivel mediu;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.