Specialist Solutii Tehnice - Departament Suport Consultanta Vanzari Clienti Mari

ROMTELECOM

11-01-2013 | EXPIRA LA 10-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Oferă suport tehnic canalelor de vânzări ROMTELECOM, analizând cerinţele identificate ale clienţilor de afaceri, şi dezvolta propunerile tehnice şi comerciale pentru a satisface cat mai bine nevoile acestora.



Responsabilităţile importante:

Resposabil de identificarea celor mai potrivite soluţii tehnice care să îndeplineasca cerinţele clienţilor.
Oferă servicii de consultanţă, inclusiv pregătirea şi proiectarea de soluţii integrate, propuneri de proiecte şi demonstraţii, folosind metode potrivite.
Acţionează ca un consultant tehnic de date, produse şi servicii pentru promovarea de activităţi de vânzare, cum ar fi de prospectare, calificare, răspunde la întrebări cu privire la produsele şi serviciile Romtelecom.
Capabil să prezinte diverse soluţii tehnice într-o manieră corespunzatoare clienţilor prin demonstraţii şi prezentări.
Acţionează proactiv în ideea menţinerii unei bune relaţii cu toţi clienţii şi pentru a dezvolta proiectele aflate deja în desfăşurare.
Oferă suport activitaţilor de vânzări ce necesită abilitaţi tehnice avansate.
Oferă suport clienţilor în rezolvarea problemelor tehnice ce ţin de etapa de concepere a soluţiei.
Deţine cunoştinţe avansate de produse şi tehnologii prin participarea, în permanenţă, la sesiuni de formare în domeniul ITC şi certificări.
Oferă informaţii estimatimative de planificare pentru viitoarele proiecte, pe baza cunoştinţelor tehnice şi comerciale.
Integrează toate informaţiile primite de la furnizorii interni: Diviziile Product Management & Operaţional (Readiness, IT, etc) precum şi de la parţi externe: parteneri sau furnizori.
Dezvoltă şi oferă Account Managerilor versiunea finală pentru oferta tehnică care poate include elemente cum ar fi: propunerea de configuraţii, diagrame de arhitectură sau design al soluţiei.
Realizează oferte in timp util.
Obţine preţuri competitive şi analizează concurenţa.
Funcţionează ca o interfaţa între membrii echipei manageriale şi personalul tehnic dar şi cu alte organizaţii cu care relaţionează.
Întocmeşte rapoarte preliminare.


CERINTE

Studii superioare tehnice (licenţa) în următoarele specializări: electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică.
Nivel echivalent pe baza cunoştinţelor şi experienţei dobândite la locul de munca sau alta calificare similara.
Un minim de trei ani experienţa în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera consultanţei, presales.
Experienţă în întelegerea nevoilor de business ale clienţilor în contextul procesului de vânzare.
Cunostinţe avansate Networking, Security, Design si VoIP.
Obtinerea a cel putin 2 certificari din tehnologii, provideri diferiti gen: Cisco, Polycom, HP, Microsoft, Tandberg, etc.
Certificari tehnologii/produse gen: Videoconferinta, Teleprezenta; R&S, Design, Security, Wireless, Voice, Data Center, specializari diverse.
Certificări CISCO: CCNA/CCDA (obligatoriu).
Certificări de Presales / Design / Solution Architect in domeniul Networking & Security.
Experienţă profesională în zona soluţiilor şi tehnologiiilor de comunicaţii.
Cunostinţe avansate tehnice, abilitaţi de a realiza arhitecturi de soluţii la nivel înalt: HLD/LLD.
Capacitatea profesională de a întelege rapid şi adopta noi tehnologii, diversi producători, pentru a le utiliza în cadrul cosultanţei clienţilor şi forţei de vânzări.
Cunoaşterea tehnicilor de negociere.
Adaptabil la schimbări rapide ale mediului de afaceri intern şi extern.
Utilizarea programelor VISIO şi MS PROJECT.
Cunoştinţe de management de proiect.
Abilitaţi de lucru in echipă.
Orientare spre rezultate şi soluţionarea problemelor.
Iniţiativă, Creativitate, Proactivitate.
Permis de conducere.

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...