Specialist Servicii Generale

UPC Romania S.A.

08-03-2016 | EXPIRA LA 07-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestiunea facturilor aferente ariei General Services:
• Dovezi de receptie ptr facturile de chirie, utilitati, diverse;
• Introducerea facturilor in sistemul intern;

Acordarea de suport in urmatoarele activitati:
• Modificare contracte cu privire la moneda si termene de plata; punere pe flux;
• Generare conf call-uri;
• Actulizare baza de date contracte chirii in IDM, LERECO;
• Comanda carti de vizita si rechizite;
• Inregistrare TRF-uri + solicitare cazare;
• SRF-uri
• PV-uri refacturare furnizori

Financiar:
• Intocmirea deconturilor in SLA-ul agreat cu departamentul finance;
• Intocmirea PRF-urilor necesare achizitii de bunuri/servicii
• Intocmirea estimarilor lunare.


CERINTE

• Experienta de 1 an in aria administrativa reprezinta un avantaj;
• Cunoaste si respecta normele tehnice de securitate in munca si situatii de urgenta, participa la programul de medicina muncii
• Initiaza actiuni care sa conduca la permanenta imbunatatire a capacitatii de comunicare, precum si pastrarea spiritului de echipa;
• Cunostinte economice de baza; cunostinte financiar-contabile minime;
• Foarte bune cunostinte de lucru cu calculatorul (pachetul MSOffice);
• Cunostinte de Limba engleza la nivel mediu;
• Orientare catre client si rezultat;
• Organizare si planificare;
• Rezolvarea problemelor;
• Etica si valori;
• Integritate si incredere.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.