Specialist SAP - Administrator Baza de date

JOBSgarden

12-02-2008 | EXPIRA LA 13-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati legate de un proiect SAP (sau change request) acceptat:
- colaborarea cu consultantii SAP externi in cazul implementarii noilor functionalitati;
- asigurarea intretinerii si dezvoltarii BD dupa trecerea in exploatare;
- participarea la actiunea de implementare.

Responsabilitati legate de suport pentru un sistem productiv SAP:
- instalarea, configurarea, migrarea, administrarea functiunilor de ansamblu a bazelor de date;
- asigurarea functionalitatii BD si minimizarea pierderilor in caz de dezastru;
- intocmirea strategiilor de back-up/recovery BD.
- propunerea de modificare/inlocuire a programelor/aplicatiilor ce nu raspund criteriilor de performanta sau securitate;
- de a propune conducerii Departamentului IT masuri pentru asigurarea securitatii si sigurantei BD aflate în exploatare;
- oferirea de asistenta utilizare SAP Productiv;
- elaborarea rapoartelor tehnice si recomandarilor privind utilizarea optima a BD;
- elaborarea de propuneri de perfectionare a aplicatiilor pe BD;
- monitorizarea si întretinerea spatiile alocate pentru BD;
- asigurarea de tuning BD pentru functionarea optima în functie de dotarea existenta;

Responsabilitati legate de gestionare a unei echipe:
- asigurarea de suport informational pentru SAP Specialist I si II si SAP Specialist Junior;
- propunerea de cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale, de informare si documentare.

Alte responsabilitati:
- Respecta procedurile de lucru specifice Serviciului SAP;
- Acorda drepturi de acces la BD, respecta si se implica în perfectionarea politicii de securitate;
- Asigura Helpdesk SAP post implementare;
- Respecta standardele de calitate.


CERINTE

- Cunostinte avansate de programare SQL;
- Studii superioare;
- Cursuri de specialitate - reprezinta avantaj;
- Experienta de minim 2 ani in administrarea unei baze de date (Oracle, MySQL, SQL Server etc.);
- Experienta de lucru intr-un sistem productiv;
- Limba engleza - nivel avansat;
- Orientarea spre client;
- Orientare spre echipa;
- Adaptarea la schimbare;
- Comunicare;
- Etica;
- Capacitate de lucru sub presiune, avand abilitatea de a lua decizii eficiente intr-un timp scurt;
- Capacitate de analiza si anticipare.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta, nivelul de pregatire si aptitudinile individuale;
- Un mediu de lucru profesionist si dinamic;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala.


DESCRIEREA FIRMEI

ITJobs este o companie ce ofera servicii complete de recrutare si selectie, avand filiale in Budapesta, Belgrad, Munchen, Kiev, Viena si Bucuresti.
Compania a fost fondata in anul 2001 avand ca obiect principal de activitate recrutarea si selectia specialistilor IT si Telecomunicatii.

Inca de la inceput compania si-a construit o solida reputatie in domeniul recrutarii profesionistilor IT, pe toate nivelurile de experienta, de la pozitii de intrare pana la cele de top.
In 2005, pentru a tine pasul cu cerintele pietei, compania a dezvoltat o noua divizie, Jobsgarden, care are ca obiect de activitate recrutarea specialistilor din domeniile comercial, financiar, resurse umane, inginerie.In 2006 un nou serviciu se adauga celor deja existente: personal temporar.

www.jobsgarden.ro

Puteti trimite CV-ul la adresa office@jobsgarden.ro.