Specialist Retentie si Ofertare

UPC Romania S.A.

20-11-2014 | EXPIRA LA 20-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Este responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a reduce indicatorul de churn prin metode specifice de retentie si de a pastra/ creste valoarea serviciilor clientilor de portofoliu.
Mentine si dezvolta relatia contractual dintre UPC si clientii de portofoliu, prin utilizarea metodologiei specifice de retentie si prin aplicarea tehnicilor de ofertare si negociere in relatia telefonica cu acestia.
Cunoaste in detaliu portofoliul de produse si servicii al companiei, in scopul de a promova aceste informatii in relatia cu clientul.
Interactioneaza telefonic, prin preluarea apelurilor (inbound), respectiv generarea apelurilor telefonice (outbound) de la/ catre clientii UPC care au manifestat intentie de reziliere.
Genereaza proactiv apeluri telefonice (outbound) catre clientii UPC, pentru a le detalia avantajele si beneficiile pachetelor de servicii UPC.
Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre UPC si client.
Utilizeaza eficient tehnici de comunicare asertiva, in scopul de a identifica corect si complet nevoile clientilor si de a promova pachete de servicii potrivite cu acestea.
Ofera raspunsuri clientilor intr-o maniera asertiva, corecta, completa si in timp, asigurand o comunicare cat mai eficienta cu acesta, in scopul de a promova si vinde serviciile UPC.
Utilizeaza permanent bazele de date, aplicatiile si sitemele informatice ale companei pentru a promova cele mai potrivite solutii de telecomunicatii in relatia cu clientul.
Mentine si promoveaza valorile organizatiei promovand etica in activitatile profesionale pe care le desfasoara.
Respecta programul de lucru si procedurile interne ale departamentului, in vederea sustinerii unei functionari optime si eficiente a activitatii.


CERINTE

Studii medii finalizate; studiile superioare in curs sau finalizate reprezinta un avantaj.
Minimum 6 luni experienta in domeniul relatiilor cu clientii.
Nivel mediu de cunoastere al limbii engleze.
Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj.
Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune.
Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv.
capacitate de a lucra cu mai multe sarcini, simultan.
Orientare catre client.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.