Specialist Relatii Publice - Comunicare Interna, Evenimente Corporative & Responsabilitate Corporativa

ROMTELECOM

19-05-2014 | EXPIRA LA 18-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Implementeaza si evalueaza activitati de Comunicare Interna prevazute in strategia de Comunicare Interna, Evenimente Corporative & CR a companiei, sub supravegherea Managerului de Comunicare Interna, Evenimente Corporative & CR,
• Contribuie la implementarea in interiorul companiei (in randul angajatilor si a altor persoane care au o relatie de colaborare cu compania) a activitatilor, proiectelor si programelor din strategia de comunicare interna si externa a companiei, prin mijloace specifice;
• Colaboreaza cu agentiile de publicitate tip ATL, BTL si Relatii Publice in toate proiectele referitoare la Comunicare Interna, CR si Relatii Comunitare (trimite rezumate, urmareste efectele, ofera feedback in privinta rezultatelor);
• Mentine o relatie de colaborare foarte buna cu toate functiunile companiei in vederea asigurarii comunicarii in organizatie a initiativelor, strategiilor, proiectelor si activitatilor functiunilor respective, prin mijloace de comunicare specific,
• Organizeaza si implementeaza toate aspectele administrative legate de proiectele de Comunicare Interna derulate, cu scopul organizarii eficiente a activitatii;
• Intretine si actualizeaza bugetul alocat, raportand periodic cheltuielile efectuate si disponibilitatea de buget existent;
• Pregateste rapoarte, prezentari si orice alte materiale necesare referitoare la activitatea de Comunicare Interna;
• Pregateste si prezinta rezumate si rapoarte de analiza (lunar, bianual si anual) a activitatilor legate de Comunicare Interna;
• Ofera sprijin global in cadrul Departamentului de Comunicare Interna, Evenimente Corporative & CR, oricand acesta este necesar;
• Furnizeaza toate materialele, documentele/implementeaza proiecte dupa obtinerea tuturor aprobarilor necesare de la superiorul imediat.


CERINTE

• Diploma de Licenta, de preferat in domeniile Comunicare/Relatii Publice/Marketing.
• Minim 3 ani experienta in domeniul Comunicare, de preferat in companii multi-nationale / agentii de Relatii Publice / Comunicare Online.
• Cunostinte excelente de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office si a Internetului;
• Cunostinte foarte bune de utilizare si dezvoltare a mijloacelor de comunicare on-line (platforme interne / SharePoint, de blog, HTML);
• Foarte bune abilitati de comunicare orala si scrisa, atat in limba romana cat si in engleza;
• Abilitatea de a gestiona multiple sarcini si proiecte simultan;
• Abilitatea de a lucra eficient cu termene limita stricte;
• Abilitatea de a identifica situatiile problematice si de a propune solutii pentru rezolvarea lor;
• Punctualitate si responsabilitate;
• Comportament profesionist in relatia cu colegii si colaboratorii, cu media si diverse alte organizatii;
• Abilitatea de a-si stabili prioritati si de a urma directia propusa;
• Abilitatea de a gestiona un proiect de la inceput si pana la finalizarea lui;
• Atentie la detalii;
• Proactivitate;
• Abilitatea de a obtine rezultate de calitate la standarde profesionale inalte.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...