Specialist Recrutare si Relatii de Munca

UPC Romania S.A.

28-02-2014 | EXPIRA LA 30-03-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Implementeaza cerintele venite din partea HR Business Partner in ceea ce priveste nevoile departamentelor alocate in procesele de resurse umane: recrutare si selectie, angajare si acomodare noi angajati;
Asigura gestiunea eficienta a procesului de selectie si recrutare de personal la nivel national pentru pe pozitii de entry-level, middle-level si specialisti pentru departamentele desemnate, conform nevoilor transmise de catre HR Business Partner;
Coordoneaza derularea proceselor de recrutare si selectie: redactare si postare anunturi, selectia aplicatiilor, realizarea interviurilor telefonice si fata in fata, transmiterea raspunsurilor in urma finalizarii proceselor;
Selecteaza candidatii potriviti (prin testarea cunostintelor si a abilitatilor personale) si propune liste scurte departamentelor beneficiare si HR Business Partner;
Solicita referinte despre candidatii selectati in etapa finala, conform procedurii de recrutare;
Organizeaza si coordoneaza derularea eficienta a proceselor de ofertare;
Asigura formalitatile necesare pentru angajarea si acomodarea noilor colegi: intocmirea dosarelor de angajare, initierea solicitarilor necesare si transmiterea mesajelor privind acomodarea noilor angajati, conform procedurii de On- Boarding;
Mentine si actualizeaza baza de date cu potentiali candidati pentru departamentele de care se ocupa si se asigura de corectitudinea informatiilor despre acestia;
Asigura suportul operational legat de derularea procesului de management al performantei angajatilor companiei;
Raspunde de raportarea corecta, completa si la timp a informatiilor legate de ariile pe care le gestioneaza;
Participa la dezvoltarea si eficientizarea proceselor de resurse umane atat la nivel de companie, cat si ca resursa in proiectele departamentului resurse umane.


CERINTE

Studii superioare;
Minim 1 an experienta in recrutare;
Limba engleza – nivel avansat;
Foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor si proceselor de specialitate de care raspunde;
Abilitati in aplicarea eficienta a metodelor si instrumentelor specifice privind recrutarea si selectia resurselor umane;
Foarte bune abilităţi de comunicare atat verbal cat si in scris, la orice nivel in interiorul companiei si in relatiile cu furnizorii;
Cunostinte foarte bune de operare PC: Excel, Power Point, etc.;
Cunostinte generale privind procesele specifice de HR;
Orientare catre client;
Planificare si actiune strategica;
Construirea si valorificarea talentului;
Orientare catre rezultat;
Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti;
Adaptabilitate si suport in schimbare;
Abilitatea de autoevaluare si continua perfectionare;
Creativitate si inovatie.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.