Specialist raportare bugete (PROIECT RoNET)

Telekom Romania Communications S.A.

26-05-2016 | EXPIRA LA 25-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Executa activitati de raportare, centralizare date, rapoarte de activitate pentru a asigura eficienta proiectului RoNet. Consolideaza si analizeaza cheltuielile proiectului, in scopul realizarii de rapoarte cu o freceventa lunara, conform cerintelor.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Se asigura de completarea raportarilor de activitate zilnica si lunara ale membrilor din proiectul RoNet, inclusiv activitatile specifice de pontaj, conform solicitarilor din proiect si respectand cerintele si formatul impus de autoritati si legislatie ;
- Gestioneaza documentatia aferenta activitatilor de protectia muncii, inclusiv controlul medical periodic pentru toti membrii proiectului, solutionand orice potentiala intarzire sau abatere de la cerintele legale in domeniu;
- Intocmeste, monitorizeaza si tine evidenta Cererilor de Achizitii (Purchase Requisition) pentru activitatile de lucrari civile si instalare echipamente telecomunicatii;
- Tine evidenta bugetelor aferente proiectului, centralizeaza cheltuielile si genereaza rapoarte, pentru a sustine activitatea proiectului la timp si cu informatii relevante;
- Intretine relatia toti cu membrii proiectului, in scopul sustinerii activitatii lor cu informatii precum si pentru a colecta date relevante pentru raportarile lunare;
- Mentine si dezvolta, in baza cerintelor de proiect, lista de cheltuieli in scopul pastrarii unei imagini clare si corecte asupra cheltuielilor aferente proiectului RoNet;
- Pregateste analize lunare si rapoarte referitoare la cheltuielile generale;
- Investigheaza diferentele intre cheltuielile planificate si cele realizate in scopul livrarii de rapoarte si concluzii corect fundamentate catre managementul proiectului RoNet;
- Se informeaza si respecta standardele din Romania sau Internationale in domeniul contabilitatii, legislatiei, reglementarilor de taxe etc.

Postul este pe o perioada determinata.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare (preferabil studii economice).

Experienţa în muncă:
- Minim 1 an experienta in activitati de raportare si analiza financiara.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte de Excel /Alte sisteme IT;
- Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
- Abilitatea de a gestiona task-uri multiple si de a lucra cu termene stranse;
- Abilitati excelente de analiza, sinteza, rezolvare de probleme;
- Abilitati de organizare si planificare;
- Atentie la detalii.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.