Specialist Proiect - Dezvoltare Organizationala

ROMTELECOM

13-12-2012 | EXPIRA LA 12-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scop:

Dezvolta, planifica, coordoneaza si implementeaza proiecte de resurse umane noi si/sau existente avand diferite teme de dezvoltare organizationala



Responsabilităţile importante:



Planifica si implementeaza proiecte complexe de resurse umane avand teme diferite de dezvoltare organizationala cum ar fi: managementul schimbarii, managementul performantei, dezvoltarea si planificarea succesiunii si a talentului, employer branding si atragerea de talente, design si diagnoza organizationala, design/redesign de procese si proceduri, selectie si evaluare, programe speciale de dezvoltare etc.
Efectueaza cercetari pe diferite subiecte si teme de resurse umane, dezvolta propuneri de proiecte, planuri, prezentari, materiale de proiect;
Face recomandari si primeste feedback de la Echipa de Resurse Umane privind initiativele de proiecte de schimbare si sprijina imbunatatirea calitatii acestora.
Identifica si negociaza termenele, etapele intermediare si resursele necesare indeplinirii obiectivelor si bugetelor alocate proiectului;
Realizeaza planurile de comunicare ale proiectului, colaboreaza si ofera training/facilitare acolo unde este necesar pentru a sprijini procesele de schimbare;
Elaboreaza toate materialele de comunicare legate de proiect si actualizeaza platformele si canalele de comunicare interna;
Participa la evaluari si sondaje, realizeaza rapoarte si analize, face recomandari privind initiativele de schimbare si analizeaza posibilitatea dezvoltarii de instrumente si resurse;
Dezvolta metode de identificare a zonelor de imbunatatire a sistemului si a procesului de management al performantei angajatilor;
Construieste componentele aferente programelor speciale de invatare si dezvoltare;
Coordoneaza si planifica sarcinile proiectului, mentinand o relatie buna cu clientii;


CERINTE

Profilul candidatului:



Studii:

Studii Universitare.
Constituie un avantaj studiile post-universitare / master in domeniul resurselor umane sau al strategiei in afaceri

Experienţa în muncă:

Minim 5 ani de experienta relevanta in resurse umane, managementul schimbarii, dezvoltare organizationala si comunicare pe proiecte
Minim 3 ani de experienta in lucrul pe proiecte (ca membru intr-o echipa de proiect sau manager de proiect)
Certificare in Managementul Proiectelor constituie un avantaj

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Cunostinte temeinice a tuturor proceselor si practicilor de resurse umane
Abilitatea de a administra proiecte de la initiere pana la finalizare
Foarte bune abilitati analitice, de comunicare si interpersonale
Capacitatea de a respecta termenle stabilite, de a lucra independent si de a discerne corect in conditii de ambiguitate
Capacitatea de a-si pastra calmul si de a se comporta intr-o maniera diplomata in colaborarea cu o varietate mare de oameni.
Capacitatea de a influenta si de a obtine sprijin in implementarea schimbarii si de a lucra in mod colaborativ in echipa
Capacitatea de a analiza problemele, de a identifica informatii si aspecte cheie si de a le rezolva
Initiativa si pro-activitate
Organizare si atentie la detalii
Aptitudini avansate de prezentare si comunicare orala si scrisa si capacitatea de a dezvolta si livra prezentari si de a facilita workshop-uri
Cunostinte avansate de MS Project, Power Point, Word, Excel si Visio
Cunostinte avansate de limba engleza – scris si vorbit



Postul este pe perioada determinata de 1 an.

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...