Specialist Prevenire&Combatere a Spalarii Banilor

Telekom Romania Communications S.A.

14-10-2016 | EXPIRA LA 13-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ: Manager Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor
LOCAŢIE: Bucuresti

SCOP: Dezvolta si pune in aplicare politici si proceduri stabilite in domeniul prevenirii si combaterii actelor de spalarea banilor si a finantarii terorismului, prin intermediul activitatilor de comunicare si educatie in randul angajatilor, precum si prin desfasurarea de activitati ce tin de asistenta si evaluare a riscurilor din perspectiva legislatiei aplicabile in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Este responsabil cu elaborarea, punerea in aplicare si revizuirea politicilor in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor, a procedurilor, a standardelor sau instructiunilor de lucru, in functie de contextul dat;
• Acorda consultanta cu privire la politicile, procesele si principiile de prevenire si combatere a spalarii banilor, tuturor functiunilor interne;
• Realizeaza activitatile de colectare a informatiilor de la functiunile interne in vederea depunerii la Oficiu a rapoartelor prevazute de legislatia in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor;
• Intocmeste rapoartele ce se depun la Oficiul cu privire la suspiciunile motivate rezonabil, folosindu-se de mijloacele de raportare conform legii, precum si de informatiile transmise de departamentele operationale interne, conform procedurilor interne de prevenire si combatere a spalarii banilor si finantarii actelor de terorism;
• Este raspunzator pentru intocmirea rapoartelor ce se depun la Oficiu cu privire la operatiunile in numerar, in lei sau valuta, a caror limita minima reprezinta echivalentul in lei a 15.000 Euro, indiferent daca tranzactia se realizeaza prin una sau mai multe operatiuni ce par a avea o legatura intre ele si a transferurilor externe;
• Colecteaza informatiile necesare si intocmeste raspunsurile la cererile Oficiului cu privire la datele si documentele solicitate conform legii;
• Este raspunzator in ceea ce priveste actualizarea permanenta a informatiilor detinute de catre Companie
• Creaza si dezvolta programe de cursuri de conformitate in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor; realizeaza materialul de curs, identifica colegii care se regasesc in scopul fiecarui curs, organizeaza sesiunile de curs si orice alte activitati necesare indeplinirii cerintelor planului de training in domeniul prevenerii si combaterii spalarii banilor;
• Dezvolta strategii adecvate privind comunicarea politicilor si a regulilor de conformitate; organizeaza campanii de comunicare privind activitatea Departamentului de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor;
• Sprijina compania in dezvoltarea unor inalte standarde de etica si de disciplina in interiorul organizatiei si in promovarea acestora in randul angajatilor;
• Participa la cursurile obligatorii privind activitatea sau pozitia sa in cadrul echipei;
• Identifica/ solicita din proprie initiativa responsabilitati suplimentare atunci cand nu este implicat intr-un anumit proiect, pentru a oferi sprijin voluntar pentru realizarea unor sarcini potentiale si pentru a folosi orice moment disponibil intr-un mod eficient;


CERINTE

Studii:
• Licenţiat în unul sau mai multe din domeniile: juridic, afaceri, finanţe, contabilitate, economie, banci;

Experienţa în muncă:
• Minim 2 ani de experienta in domeniul juridic, conformitate, de prevenire si combatere a spalarii banilor;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Nivel avansat de cunoastere a legislatiei in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si a finantarii terorismului vigoare;
• Limba Engleză nivel avansat (scris şi vorbit);
• Bune abilitati de munca in echipa si de gestionare a mai multor sarcini simultan;
• Excelente abilitati avansate de comunicare si prezentare;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Bune abilitati de planificare si organizare;
• Abilitati avansate de a elabora, justifica, urmari si actualiza procedurile interne;
• Nivel avansat de cunostinte operare PC: MS Office, Excel, Access & Power Point;
• Integritate si etica profesionala;
• Orientare catre client si rezultate.

Doar candidatii selectati vor fi contactati.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.