Specialist Online Senior

ROMTELECOM

25-06-2014 | EXPIRA LA 25-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Contribuie la cresterea gradului de utilizare a canalelor online pentru serviciile non-core/nespecifice (Clickshop.ro, Germanos.ro, Dolcesport.ro, Roli.ro, etc), si dezvolta proiecte online speciale, menite sa contribuie la realizarea planului de afaceri.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Vinde on-line produsele si serviciile non-core, cu scopul de a atinge obiectivele de venit
Coordoneaza intregul flux de vanzari si contribuie la cresterea cotei de piata a canalului de vanzari online din total vanzari.
In urma analizelor tenditelor din piata on-line cat si a comportamentului clientului on-line, aduce propuneri de produse specifice on-line, pentru a creste gradul de penetrare al acestui canal in cadrul companiei;
Responsabil de managementul proiectelor de dezvoltare si comunicare canal vanzari online, de la participarea la generarea ideilor pana la lansare/implementare, cu scopul de a creste procentul de vanzari online din totalul vanzarilor companiei;
Participa la definirea si implementarea strategiei de continut web pentru toate site-urile aferente serviciilor non-core fixe si mobile, pentru a creste notorietatea;
Implementeaza proiectele noi/speciale (noi site-uri) conform startegiilor de dezvoltare de afaceri, inclusiv a proiectelor cross- functionale (transversale) pentru mediul online.
Monitorizeaza eficienta canalelor de vânzări online, generand rapoarte care sa identifice evolutia vanzarilor, a traficului de pe site-urile companiei, rata de conversie, etc in vederea eficientizarii activitatii on-line;
Monitorizeaza si asigura un flux complet si coerent de implemenetare a comenzilor online (cresterea ratei de instalare a comenzilor online, monitorizarea si tratarea solicitarilor/ reclamatiilor venite prin intermediul canalului de vanzari online, managementul stocurilor dedicate);
Colaboreaza cu echipele de marketing si vanzari pentru a se asigura ca experienta online a vizitatorilor este aliniata cu restul campaniilor de marketing, cu focus pe maximizarea beneficiilor de vanzare.
Isi aduce contributia la cresterea ratei de utilizare a canalului de relatii cu clientii online ca si canal preferat de interactiune in ceea ce priveste serviciile non-core / nespecifice (e-care adoption).
Defineste si dezvolta aplicatii facile consumatorului pentru platforma de relatii clienti online, pentru a asigura o interactiune de calitate a clientului in ceea ce priveste serviciile fixe si mobile.


CERINTE

Studii:
Studii superioare;

Experienţă în muncă:
Minimum 4 ani experienta in marketing si/sau vanzari online, e-commerce sau telecomunicatii
Experienta in management de proiect sau de produs constituie avantaj
Experienta in analiza indicatorilor web

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Abilitatea de a lucra cu sarcini multiple si de a prioritiza munca intr-un mediu de lucru dinamic;
Cunoaşterea cuprinzătoare a industriei telecomunicaţiilor şi orizontului competitiv;
Capacitate demonstrata de a lucra intr-un mediu complex in care luarea de decizii este impartita intre mai multe grupuri, iar executia necesita perseverenta si ambitie;
Gândire strategică solidă şi abilităţi analitice;
Orientare spre client, gândire inovativă;
Aptitudini puternice de analiza, rezolvare a problemelor majore si de gandire creativ;
Auto-motivare, persoană energică, orientată spre rezultat
Abilităţi de comunicare orală şi scrisă, de relaţionare şi influenţare;
Rezistenta la stres, la lucrul sub presiune;
Capacitate dovedita de livrare proiecte in termene restranse;
Capacitatea de a conduce echipe virtuale;
Abilităţi puternice de managementul timpului;
Cunoştinţe de baza IT;
Cunoştinţe bune de MS Office;
Cunostinte de HTML, SEO (search engine optimizition);
Abilităţi de îndeplinire şi planificare financiară;
Abilitatea de a identifica cerinţele viitoare ale pieţei;
Limba engleza nivel avansat este obligatorie;


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...