Specialist Online

Telekom Romania Communications S.A.

10-12-2015 | EXPIRA LA 09-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Menține standardele înalte în toate activitățile de vânzare online, monitorizand activitățile zilnice de vânzări;
Contribuie cu soluții la problemele identificate care decurg din activitățilele online zilnice, precum și cu soluții la problemele clienților, in conformitate cu politicile companiei;
Participa la realizarea obiectivelor stabilite de venit, formuland si implementand propuneri pentru atingerea obiectivelor de vânzări online;
Se implica in coordonarea activitatilor de vânzăre și de marketing online împreună cu departamentele relevante, precum: comunicare de marketing, marketing de produs, logistica, relatii clienti, financiar, etc;
Asigura punerea în aplicare a procedurilor financiare necesare pentru finalizarea unui proces optim de vânzari online;
Gestioneaza activitatile de marketing online pe canale digitale;
Se implica in activitatile aferente rețelelor sociale mass-media;
Dezvolta și pune în aplicare programe de trimitere de la furnizor catre client;
Dezvoltarea gradului de utilizare a site-urilor, în colaborare cu echipa de dezvoltare;
Este responsabil de campaniile online pentru ca acestea sa fie compatibile/aliniate cu alte activități de marketing offline;
Executa activitati de analiză si monitorizare a activitatilor online/web;
Dezvolta și implementeaza campanii de tipul “direct mail” si campanii de marketing online;
Monitorizeaza tendințele pieței și inovațiile din piața de publicitate on-line si mass - media și implementează cele mai bune și mai eficiente metode care optimizele veniturile aferente canalelor online;
Pregătește rapoarte cantitative si calitative asupra activitatilor online pentru echipa de management;
Pregateste rapoarte de vânzări și prognoze solicitate de management, monitorizand și raportand vânzările/ rezultatul serviciilor;
Informeaza superiorul direct asupra activităților desfășurate și rezultatele obținute, provocările care apar, precum și acțiunile corective propuse, împreună cu activitățile planificate.


CERINTE

Studii:

Studii superioare (Marketing/Administrarea Afacerii constituie avantaj)

Experienţă în muncă:

Experienta similara anterioara sau minimum 3 ani experienta in vanzari telecom sau marketing retail

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Cunostinte de acces CMS Website / experiența utilizatorului
Cunostinte de Google Analytics
Cunostinte de dezvoltare/scriere conținut web
Abilitatea de a conduce campanii în scopul de a spori în mod semnificativ dezvoltarea afacerii
Abilitati de implementare și măsurarea campanii de e-mail
Capacitatea de a executa activitati de segmentare a consumatorilor și de a coordona agențiile externe
Cunoștințele despre piața și produsele din domeniul telecomunicațiilor
Cunoașterea principiilor și procedurile de operare și întreținere
Cunoștințe excelente de Microsoft Office, Excel, Power Point
Organizare, proactivitate și multi-tasking
Capacitatea de a organiza și planifica activitățile și resursele
Capacitatea foarte bună de a gestiona sarcini complexe
Bune abilitati analitice și de planificare
Spirit de echipa, creativitate, auto-motivare
Gândire analitică și orientare catre rezultate
Excelente abilitati de comunicare și abilități interpersonale
Abilitatea de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele
Inițiativă și entuziasm față de clienti
Limba engleza nivel avansat este obligatorie


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.