Specialist Ofertare

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

30-01-2015 | EXPIRA LA 01-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Ofera suport non - tehnic tuturor canalelor de vanzari Telekom Romania , analizand cerintele clientilor de afaceri; dezvolta documentele atasate propunerilor tehnice si comerciale pentru a satisface cat mai bine nevoile acestora si faciliteaza parcurgerea procedurilor interne de aprobare a ofertelor promovate catre clienti in cadrul Diviziei Integrare Sisteme.

RESPONSABILITĂŢI:
- Analizeaza documentatiile primite de la clienti prin intermediul reprezentantilor de vanzari;
- Asigură suport non-tehnic de specialitate reprezentanţilor de vanzări în identificarea cât mai corecta si completa a soluţiilor juridico-financiare pentru clienţii de business Telekom Romania;
- Proiecteaza solutiile juridico-financiare corespunzatoare pentru ofertele la care compania decide sa participe, intocmeste documentatia non-tehnica necesara in formatul cerut pentru a dezvolta o oferta competitiva care sa respecte cerintele clientului si asigura conditiile pentru castigarea ofertei;
- Colaborează şi se implică activ în procesul de vânzare pentru a identifica cele mai bune soluţii de eligibilitate, adecvate nevoilor clienţilor;
- Participă la negocierea criteriilor de eligibilitate ale serviciilor oferite, revizuieşte obiectivele, scopul şi cerinţele clienţilor, culege informaţii, analizează date şi schiţează propuneri;
- Colaborează cu personalul non-tehnic al clienţilor pentru clarificări, remedieri, sprijin în rezolvarea problemelor legate de serviciile Telekom Romania;
- Asigură consultanţă de specialitate, comparând alternative din punct de vedere al eligibilitatii soluţiei propuse;
- Realizeaza documentatia de eligibilitate in timp util, respectand strategia de vanzari Telekom Romania, cu evaluarea corecta si completa a implicatiilor si promovand variantele cu potential de dezvoltare ulterioara a altor oportunitati de vanzare;
- Raspunde solicitarilor de clarificare;
- Actioneaza proactiv in ideea mentinerii unei bune relatii cu toti clientii si pentru dezvoltarea proiectelor aflate deja in desfasurare;
- Functioneaza ca unic punct de contact pentru reprezentantii de vanzari in relatie cu alte departamente/directii din cadrul organizatiei, cu functii non-tehnice (juridic, financiar, conformitate, etc)
- Sustine dpdv non-tehnic reprezentantii de vanzari in vederea obtinerii unei decizii de achizitie din partea potentialilor clienti precum si pe durata semnarii contractului;
- Dupa semnarea contractului de vanzare asigura transferul corect si complet a tuturor documentelor si informatiilor relevante catre echipele desemnate in implementarea proiectului;
- Intocmeste rapoarte finale si/sau preliminare asupra proiectelor si ofertelor alocate;


CERINTE

Studii:
- Studii superioare (licenţă) în specializări din domeniul juridic. Experienta in Legea Achizitiilor Publice reprezinta un avantaj (CERINTA OBLIGATORIE)
- Nivel echivalent pe baza cunoştinţelor şi experienţei dobândite la locul de muncă sau altă calificare similară.

Experienţă în muncă:
- Un minim de doi ani în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera ofertarii in sectorul public.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Excelente abilităţi de comunicare;
- Orientare spre client;
- Abilităţi de lucru în echipă;
- Atentie sporita pentru detalii informale;
- Cunoştinţe de management de proiect;
- Tehnici de managementul de personal/abilităţi de relaţionare cu clienţii interni şi externi;
- Orientare spre rezultate şi soluţionarea problemelor;
- Proactiv;
- Adaptabil la schimbări rapide ale mediului de afaceri intern şi extern;
- Abilitatea de administrare a termenelor limita stranse si capacitate de ierarhizare a prioritatilor;
- Cunoasterea tehnicilor de vânzăre si negociere;
- Foarte buna cunostere a pachetului MS Office;
- Disponibilitate pentru program prelungit si delegaţii;
- Permis de conducere (minim 1 an).

Pozitia este pe perioada determinata de 11 luni!
Doar candidatii eligibili vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.