Specialist Instruire / Dezvoltare

Telekom Romania Communications S.A.

31-10-2016 | EXPIRA LA 30-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Realizeaza analiza de nevoi pentru instruire la nivel de compartiment/departament/functiune, dezvolta si livreaza cursuri la sala si on line, conform planului de instruire/nevoilor identificate pentru segmentul B2B, cu scopul de a optimiza performanta si de a dezvolta competentele necesare pentru atingerea obiectivelelor de vanzari calitative si cantitative, in conformitate cu obiectivele companiei.



RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Identifica si analizeaza nevoile de instruire si dezvoltare pentru personalul organizatiei (personal de conducere si de executie), de care este responsabil;
Colaboreaza cu managerii pentru a proiecta solutii personalizate pentru cresterea productivitatii in structurile pe care acestia le coordoneaza , luand in considerare anumite criterii (rezultate KPI’s, cifre de vanzare, sondaje anuale etc.);
Participa la elaborarea solutiilor alternative de dezvoltare (mentoring, coaching, instruire la locul de munca, etc) a angajatilor, cu scopul asigurarii unei diversitati de solutii de crestere a abilitatilor si competentelor;
Revizuieste coerenta si acuratetea materialelor de training, in conformitate cu obiectivele companiei si cu informatiile primite de la superiorul direct si Managerul de Training si Dezvoltare Romania;
Livreaza cursuri specifice (in care este certificat) in functie de cerintele functiunii;
Pregateste rapoartele proiectelor de training livrate trimitandu-le si catre Managerul de Training si Dezvoltare Romania conform politicii si procedurii existente, monitorizeaza progresele si determina impactul prin propunerea solutiilor de imbunatatire a productivitatii canalelor de vanzari;
Urmareste si analizeaza, prin rapoarte de training, programele de instruire si dezvoltare cu scopul de a determina eficacitatea sesiunilor de formare si propune solutii de imbunatatire (face recomandari managementului privind evaluarea nevoilor si rezultatele programelor);
Actioneaza ca un agent al schimbarii, cu scopul de a sprijini initiativele de transformare;
Participa la actiunile pentru dezvoltarea echipei la nivelul intregii organizatii, la evenimente interne ca facilitator/trainer/manager de proiect, in conformitate cu valorile companiei si obiectivele de business;
Dezvolta si actualizeaza programe de training si dezvoltare pentru mediul on line;
Transfera materialele de instruire si dezvoltare catre Administratorul de platforma elearning in timp util, pentru a asigura accesul la instruire pentru toti angajatii inregistrati la un anumit curs.


CERINTE

Studii:

Studii superioare finalizate


Experienţa în muncă:
Experienţă minim 3 ani in training si peste 400 de ore de training livrate la sala;
Experienta relevanta de minim 2 ani in vanzari/relatii cu clientii;
Curs de Formare Formatori si acreditare ANC (Autoritatea Nationala pentru Certificari).




Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Excelente abilităţi de prezentare şi vorbire in public;
Foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare;
Orientare catre rezultate si rezolvare de probleme;
Orientare catre client;
Proactivitate si pozitivism;
Capacitate de sinteza si analiza;
Capabil de a crea si a disemina incredere si integritate;
Creativitate;
Cunostinte de limba engleza, nivel avansat;
Persoană orientată spre rezultate cu rigoarea planificarii si atingerii obiectivelor.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.