Specialist Gestionare Incidente Retea - Nivel II

UPC Romania S.A.

25-02-2011 | EXPIRA LA 27-03-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Preia in administrare noile implementari de servicii complexe de la Inginerii Solutii Tehnice B2B
• Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor din portofoliul departamentului
• Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin mail, telefonic sau din sistemul de ticketing legate de serviciile oferite clientilor
• Ofera suport telefonic clientilor business
• Dezvolta/implementeaza la cererea superiorului sisteme si aplicatii de monitorizare si suport specifice activitatii departamentului
• Cu acordul superiorului direct implementeaza/reconfigureaza/upgradeaza servicii si echipamente oferite clientilor impreuna cu sau la cererea inginerilor solutii tehnice
• Raporteaza si escaladeaza orice problema care incalca SLA-urile activitatii
• Genereaza, stocheaza si furnizeaza clientilor rapoarte privind situatia serviciilor contractate, conform procedurilor interne
• Completeaza zilnic rapoarte informative asupra activitatii desfasurate


CERINTE

• Cunostinte tehnice si experienta in retele TCP/IP, nivel ISP: medii de comunicatii, echipamente de comunicatii (Cisco, Telesyn, Alvarion etc), monitorizare, administrare echipamente CPE
• Cunostinte bune in sisteme de operare Linux, Windows
• Cunostinte medii de programare-scripting (C, Bash, Perl, PHP)
• Minim 2 ani experienta in companii de telecomunicatii
• Abilitati bune de comunicare cu clientii
• Cunostinte de baza hardware
• Bune abilitati de lucru cu pachetul de programe MS Office
• Cunoasterea limbii engleze; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj
• Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
• Disponibilitate lucru in ture
- Experienta anterioara in industria telecomunicatiilor constituie un avantaj;
- Carnet de conducere categoria B
- Cunostiinte foarte bune in activitatea de achizitii si in special de sourcing;
- Abilitati de negociere, de comunicare
- Excelente cunostinte in lucrul cu calculatorul ( MS Office incluzand si MS projects);
- Cunostinte foarte bune de limba engleza;
- Bune abilitati de organizare si prioritizare.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.