Specialist Gestionare Incidente Retea

UPC Romania

26-10-2012 | EXPIRA LA 25-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

• Monitorizeaza alarmele echipamentelor de retea.
• Monitorizeaza si modifica solicitarile din sistemele de tiketing ale companiei.
• Asigura dispecerizarea echipelor pentru rezolvarea incidentelor.
• Asigura fluxul informational rapid interdepartamental în situatii de avarii, defectiuni în retea.
• Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor din portofoliul departamentului.
• Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin mail, telefonic sau prin sistemul de ticketing, legate de serviciile oferite clientilor.
• Raporteaza si escaladeaza orice problema care incalca SLA-urile activitatii.
• Genereaza, stocheaza si furnizeaza clientilor rapoarte privind situatia serviciilor, conform procedurilor interne.

• Completeaza zilnic rapoarte informative asupra activitatii desfasurate.


CERINTE

Cerinte

• Cunostinte tehnice si experienta pe partea de administrare retele TCP/IP - medii de comunicatii, echipamente de comunicatii, monitorizare echipamente CPE.
• Experienta relevanta in lucrul cu echipamente hardware.
• Reprezinta un avantaj certificarile in domeniul retelisticii (ex CCNA 1, 2, 3)
• Studii superioar.e in curs sau finalizare in domeniul tehnic (telecomunicatii, IT, automatica).

• Cunostinte limba engleza tehnica minim nivel mediu.
• Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)