Specialist Gestionare Incidente Retea

UPC Romania S.A.

04-11-2014 | EXPIRA LA 04-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Monitorizeaza alarmele echipamentelor de retea.
• Monitorizeaza si modifica solicitarile din sistemele de tiketing ale companiei.
• Asigura dispecerizarea echipelor pentru rezolvarea incidentelor.
• Asigura fluxul informational rapid interdepartamental în situatii de avarii, defectiuni în retea.
• Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor din portofoliul departamentului.
• Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin mail, telefonic sau prin sistemul de ticketing, legate de serviciile oferite clientilor.
• Raporteaza si escaladeaza orice problema care incalca SLA-urile activitatii.
• Genereaza, stocheaza si furnizeaza clientilor rapoarte privind situatia serviciilor, conform procedurilor interne.

• Completeaza zilnic rapoarte informative asupra activitatii desfasurate.


CERINTE

• Cunostinte tehnice si experienta pe partea de administrare retele TCP/IP - medii de comunicatii, echipamente de comunicatii, monitorizare echipamente CPE.
• Experienta relevanta in lucrul cu echipamente hardware.
• Reprezinta un avantaj certificarile in domeniul retelisticii (ex CCNA 1, 2, 3)
• Studii superioar.e in curs sau finalizare in domeniul tehnic (telecomunicatii, IT, automatica).

• Cunostinte limba engleza tehnica minim nivel mediu.
• Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.