Specialist Eficienta Vanzari

Telekom Romania Communications S.A.

13-02-2017 | EXPIRA LA 15-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sustenabilitatea metodologiei si managementului activitatilor de vanzari:
•Asigura sustenabilitatea rutinelor de vanzari stabilite si implementate in cadrul programului SFE prin monitorizare ( masurare, analiza, concluzii si recomandari ) si imbunatatire continua ;
•Asigura sustenabilitatea strategiei de contactare si de gestionare a portofoliilor de clienti stabilite si implementate in cadrul programului SFE prin monitorizare ( masurare, analiza, concluzii si recomandari)
•Ofera suport si consultanta supervisorilor in planificarea eficienta a actiunilor/activitatilor de vanzare ( smart sales planning) pentru implementarea strategiei de abordare a portofoliilor de clienti precum si in gestionarea oportunitatilor de vanzare ( opportunity / pipeline management ).

Evaluarea constanta a activitatilor de vanzare cu scopul identificarii atat a bunelor practici care pot fi impartasite cat si a zonelor care pot fi eficientizate:
•Identifica si propune solutii in situatii care apar si au impact in procesul de vanzare in cadrul echipelor de vanzari, dar si in relatia de colaborare intre divizia de vanzari si alte departamente ale companiei;
•Identifica situatiile si/sau activitatile din cadrul regiunii care reduc gradul de eficienta al echipelor si le impartaseste cu echipa SFE pentru a identifica modul optim de abordare;
•Identifica “ sales best practices” ( povesti de success , vanzari reusite, lectii invatate pe teren, modalitati reusite de depasire a unor situatii / obiectii ale clientilor, etc.) si le impartaseste cu echipa SFE pentru a fi transformate in “shared experiences”;
•Identifica zonele din procesul de vanzare care pot fi eficientizate si le impartaseste cu echipa SFE pentru a le cataloga, prioritiza si adresa departamentului Sales Operations;
•Ofera suport departamentului Sales Operations si consulta echipa de management vanzari pe parcursul procesului de solutionare a zonelor de ineficienta adresate si comunica echipelor de vanzari stadiul acestora


CERINTE

Cerinte:
•Studii superioare - universitare sau masterat in domeniile: comunicare, marketing, economie, tehnic, management de proiect.
•Experienta semnificativa in domeniul vanzarilor ( in-field experience) - minim 2 ani
•Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitatea de a calatori .
•Cunostinte de limba engleza ( business english) si operare PC ( Microsoft Office )

Aptitudini & Abilitati, Comportament:
•Abilitati de ascultare activa, de comunicare si de prezentare ;
•Abilitati de gestionare si promovare a schimbarii ;
•Automotivare, loialitate si adaptare la schimbari;
•Organizare si planificare personala;
•Project management;
•Lucrul in echipa;
•Initiativa si Creativitate;
•Bune abilitati de analiza si sinteza;
•Tehnici de vanzare;
•Abilitati de training, de coaching, conflict management;
•Buna intelegere a indicatorilor economici si mediului de business;
•Minime cunostinte tehnice despre serviciile si produsele companiei;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.