Specialist Compensatii si Beneficii (1 year determined)

Telekom Romania Communications S.A.

01-09-2016 | EXPIRA LA 01-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP
Implementeaza si administreaza politicile si practicile de remunerare ale personalului, asigurând consultanta profesionala pentru a fi in concordanta cu valorile si obiectivele companiei. Efectueaza analize specifice si sprijina managementul companiei in implementarea, comunicarea si gestionarea eficienta a politicilor si programelor de compensatii si beneficii.

Gestioneaza administrarea unui sistem de raportare si control eficient, corect si in timp util, precum si functionalitatea in conditii optime a sistemelor de resurse umane. Asigura generarea, prelucrarea si furnizarea rapoartelor si analizelor cu indicatori specifici activitatii de resurse umane, precum si implementarea politicilor si procedurilor specifice.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
- Participa la studiile salariale anuale, analizeaza si interpreteaza rezultatele si face recomandari, in scopul asigurarii unei pozitii competitive pe piata, in conformitate cu strategia si obiectivele de Resurse Umane;
- Realizeaza job matchingul si transmite anual date catre firmele de consultanta cu care compania colaboreaza pe zona de Compensatii si Beneficii;
- Oferta consultanta clientilor interni in procesul de evaluare a fiselor de post;
- Se asigura ca fiecare oferta de angajare sau oferta interna ce presupune o schimbare a pozitiei are atasata fisa de post aferenta.
- Ofera suport analitic in dezvoltarea, implementarea, comunicarea si administrarea sistemelor de compensatii;
- Face analize specifice domeniului de compensatii si beneficii, in vederea ofertarii candidatilor interni si externi si pentru toate cererile de revizuire salariala aparute;
- Calculeaza bonusul aferent fiecarei pozitii, in conformitate cu politica de performanta a companiei, pe baza datelor primite de la Divizia Servicii de Personal Romania (centralizate si exportate din aplicatia E-pay);


CERINTE

Postul este pe perioada determinata 1 an.

- Absolvent studii superioare (de preferat studii financiare).
- Minim 1 an de cunostinte si practica in domeniul resurselor umane/ analiza si raportare cu specific de resurse umane/ financiar;
- Cunostinte aprofundate privind utilizarea PC: MS Office, Internet, lucrul cu bazele de date;
- Nivel mediu de cunoastere a HR KPI’s (ex: HC, FTE, rata de turnover, rata de absenteism etc);
- Cunostinte privind folosirea bazelor de date integrate de resurse umane si salarizare (ex: Oracle, SAP, etc.)
- Abilitati de analiza numerica si statistica;
- Limba engleza nivel avansat, scris si vorbit;
- Abilitati de analiza, evaluare si corelare a datelor si a informatiilor;
- Orientare catre rezultate si catre gasirea unor solutii cât mai simple si mai clare;
- Orientare catre rezultate;
- Proactivitate, creativitate, initiativa ;
- Integritate si confidentialitate;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.