Specialist Cercetare Calitativa

DIMA CONSULTING GROUP

06-08-2013 | EXPIRA LA 05-09-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestioneaza integral proiectele de cercetare calitativa;

- Elaborarea metodologiei de lucru (chestionar de recrutare, ghid de discutie, materiale necesare) conform obiectivelor stabilite cu clientul.
- Coordoneaza procesul de desfasurare a focus-group-urilor pe care le conduce;

- Interpreteaza datele provenite din cercetare si redacteaza rapoartele finale de cercetare + prezentare ppt;

- Prezinta in fata clientului raportul final de cercetare, concluziile acestuia si intocmeste recomandari cu privire la pasii urmatori;

- Respecta dead-line-urile asumate pentru proiectele pe care le coordoneaza;

- Creeaza estimarile de buget pentru cercetarile pe care le conduce;

- Colaboreaza cu ceilalti specialisti in cercetare ai companiei in vederea propunerii unor proiecte de cercetare complexe.


CERINTE

- Experienta relevanta in domeniul cercetarilor calitative - minim 3 ani;
- Studii superioare de specialitate;

- Foarte bune cunostinte si abilitati de moderare a focus-group-urilor si de concepere a rapoartelor de cercetare;

- Experienta in realizarea analizelor calitative;
- Abilitati de comunicare si organizatorice dezvoltate;
- Capacitate de a lucra independent si sub presiunea termenelor limita;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Cunostinte avansate de limba engleza;
- Foarte bune abilitati de operare PC (pachetul Office);

- Candidatul ideal se va dovedi capabil sa analizeze date despre consumatori.

- Calm, cu putere de organizare a proiectelor, cu abilitati de lucru in echipa.


BENEFICII OFERITE

mediu de lucru profesionist;
pachet motivational atractiv;


DESCRIEREA FIRMEI

DIMA CONSULTING GROUP, specializata in consultanta in resurse umane, marketing, management si turism este o organizatie orientata spre satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei, prin servicii de inalta calitate.

Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile care se ivesc pentru satisfacerea clientilor ei, urmarind optimizarea raportului calitate-pret, relatia cu clientii si atitudinea fata de acestia. De asemenea, principalul obiectiv il reprezinta realizarea la termen a contractelor, promptitudine si calitate ridicata prin costuri scazute.