Specialist Call Quality

UPC Romania S.A.

23-03-2015 | EXPIRA LA 22-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Evaluarea apelurilor agentilor din Call Center atat pe parte tehnica cat si comerciala si completarea formularului de evaluare pentru fiecare apel; Specificarea punctelor tari din cadrul apelurilor si a ariilor de imbunatatit;
• Evaluarea numarului stabilit de apeluri in functie de tematica, tip apel sau alte criterii stabilite cu managerul;
• Realizarea unor rapoarte si analize in care vor fi prezentate concluziile in urma evaluarii apelurilor;
• Contribuie cu propuneri pentru imbunatatirea continua a procedurilor si proceselor in zona Call Center, pe parte tehnica si comerciala
• Contribuie cu propuneri de imbunatatire astfel incat sa creasca calitatea apelurilor in Call Center
• Initiaza actiuni care sa conduca la permanenta imbunatatire a capacitatii de comunicare precum si pastrarea spiritului de echipa.
• Participa la programul de instruire si aplica in activitatea zilnica cunostintele dobandite in cadrul programului de instruire.
• Identifica problemele care apar, le rezolva eficient si urmareste indeplinierea lor pana la finalizarea completa a procesului.
• Face propuneri de imbunatatire a activitatii sale curente


CERINTE

• Studii universitare (in curs sau finalizate);
• Minim 1 an experienta in activitatea de call center, in zona tehnica si comerciala;
• Minim 1 an experienta relevanta in activitati operationale specifice departamentului Customer Care;
• Cunostinte tehnice referitoare la industria de telecomunicatii (tipuri de servicii, tehnologii utilizate, echipamente utilizate in retea etc.);
• Cunostinte tehnice foarte bune: internet, telefonie, tv digital;
• Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice din Customer Care (inclusiv cele de troubleshooting);
• Cunostinte foarte bune de tratarea apelurilor atat pe parte comerciala cat si tehnica;
• Cunostinte medii de utilizare a pachetului MsOffice (in special Excel si PowePoint);
• Foarte bune competente de comunicare in limba romana si engleza (scris, vorbit);


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.