SPECIALIST AUDIT OPERATIUNI CLIENTI (Tehnic)

UPC Romania S.A.

05-07-2013 | EXPIRA LA 04-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Verifica periodic, pe teren si telefonic, calitatea lucrarilor executate de firmele de outsource si angajatii UPC: instalari, deranjamente, deconectari, respectarea indicatorilor mentionati in contractele de instalari.
Verifica daca atat echipa de prestatori cat si angajatii UPC, respecta codul de conduita, procedurile de lucru si contribuie prin toate mijloacele (comportament, tinuta, actiuni) la promovarea imaginii UPC.
Verifica perceptia clientilor asupra comportamentului si competentei profesionale a echipelor tehnice ale partenerilor Outsource si UPC Romania (pregatire, punctualitate, corectitudine), cat si asupra informatiilor primite.
Transmite rezultatele la zi ale auditului departamentelor coordonatorului direct, recomandari pentru remedierea neconformitatilor identificate si realizeaza propuneri de masuri in vederea imbunatatirii activitatii.
Realizeaza audit la cutii; vizualizeaza reteaua, si in situatia observarii unor anomalii, dupa caz, le rezolva sau anunta coordonatorul tehnic.
Identifica pe teren locuintele conectate ilegal la serviciul de cablu TV.
Se asigura ca cei care au fost identificati ca fiind conectati ilegal sunt deconectati.
Cunoaste si respecta standardele de instalare si schemele tehnice ale circuitului cablu TV din cutiile de securizare si reface configuratia in cazul in care gaseste anomalii.
Deconecteaza toate conectarile dovedite a fi ilegale si monitorizeaza locatiile unde se constata piratarea repetata; informeaza coordonatorul.
Ofera la cererea clientilor informatii despre campaniile promotionale, tarife, grila de programe sau orice alta informatie solicitata in legatura cu serviciul oferit: contract, parametri tehnici mai importanti, procedurile legate de schimbarile de servicii, etc.
Preia sesizarile si cererile facute (defectiuni, schimbari de servicii, etc.) si le comunica mai departe catre departamentele aferente.
Prezinta clientilor serviciile companiei cu explicatii si sprijin in utilizare echipamentele instalate.
Identifica clientii cu probleme pe baza ordinelor de lucru din Clarify.
Suna clientii cu probleme pe care ii identifica in urma unei analize prealabile.
Inchide cazul in Clarify sau pune comentarii in Clarify, in functie de specificul situatiei.
Urmareste cazurile din Clarify si le asociaza cu tichete deschise in Network Outage.
Deschide cazuri catre Network Operations cand descopera clienti cu avarii mari.
Verifica parametrii pe echipamente in aplicatiile interne.


CERINTE

Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
Buna organizare, precizie, spirit analitic, atentie la detalii
Integritate si dedicare; deschidere si onestitate
Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar
Studii medii sau studii superioare finalizate in doemniul tehnic (reprezinta un avantaj)
Intelegere buna a activitatii de cablu, precum si a principalelor caracteristici tehnice ale acesteia
Expertiza tehnica pentru instalari cablu si fibra optica
Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Microsoft Office
Posesor carnet de conducere auto categoria B
Disponibilitate pentru calatorii intense
Reprezinta un avantaj experienta de minim 6 luni pe un post asemanator


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.