Specialist administrare si payroll - part time

Sunshine International

08-03-2011 | EXPIRA LA 07-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. preia, verifica si indosariaza toate documentele necesare angajarii;
2. asigura transmiterea informatiilor privind noii angajati catre toate departamentele relevante pentru indeplinirea tuturor procedurilor de angajare
3. administreaza documentatia privind monitorizarea starii de sanatate a salariatilor la dosarul personal si sesizeaza propuneri de modificari ale relatiei de angajare sau ale locului de munca conform recomandarilor medicului de medicina muncii, rezultate in urma controlului medical la angajare sau periodic;
5. preia, verifica si indosariaza toate documentele relevante legate de schimbarile ce apar in datele personale si in statutul angajatului, pe toata durata relatiilor de munca;
6. asigura completarea tuturor formalitatilor necesare suspendarii si incetarii raporturilor de angajare, conform legii si contractelor de munca aplicabile si arhiveaza dosarele de personal aferente fostilor angajati;
7. pune la dispozitia salariatilor formularele necesare realizarii diferitelor modificari, conform standardelor si procedurilor valabile si ofera suport pentru completarea acestora;
8. se asigura ca toate documentele relevante relatiei de angajare sunt semnate de catre angajat;
9. colecteaza, efectueaza verificarea primara si introduce in aplicatiile informatice datele de personal relevante proceselor de administrare si salarizare (pe baza documentelor primite), precum si elementele relevante calculului drepturilor salariale si al altor drepturi, conform legii si contractelor de munca aplicabile, cum ar fi: informatii legate de modificari ale salariului de baza sau ale altor drepturi, beneficii si taxe, elemente legate de pontaj (cereri de concedii de odihna, certificate medicale, evenimente speciale) etc.;
11. elibereaza, la cerere, adeverinte pentru angajati


CERINTE

1. legislatia muncii;
2. fiscalitate individuala;
3. legislatie referitoare la asigurarile sociale;
4. contractul colectiv de munca;
5. procedurile si practicile interne ;
6. reglementarile interne
7. cunostinte de operare a calculatorului


BENEFICII OFERITE

Program flexibil, part time


DESCRIEREA FIRMEI

TOP ASSISTANTS - PERFORMANCE IN ASSISTANCE!

Suntem tineri pentru ca lucram cu oameni tineri.

Suntem recomandati de marea majoritate a candidatilor pentru ca ne pasa, iar noi recomandam la randul nostru.

Suntem singura agentie de recrutare din Romania focusata pe personalul tanar, dar nu numai.

Esti inca student, dar vrei sa lucrezi, ai absolvit o facultate si vrei un job bun, lucrezi deja dar cauti o noua provocare?

Trimite-ne un CV si te vom surprinde cu oferte de la cele mai importante companii de pe piata.

www.top-assistants.ro

office@top-assistants.ro

contact@top-assistants.ro