Job expirat
Oferind servicii inovatoare, profesionism si performanta, clientul nostru face parte din cele mai puternice grupuri internationale de asigurari si servicii financiare, fiind prezent in 14 tari din Europa si Asia.
Solidaritatea, responsabilitatea, proximitatea umana si geografica sunt valori definitorii promovate in cadrul companiei si care asigura un parteneriat de succes in relatia cu clientii, angajatii si partenerii sai.
Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu in care se incurajeaza initiativa si in care performanta este rasplatita?
Esti pasionat de domeniul financiar?
Atunci te invitam sa ne cunoastem si sa afli mai multe detalii despre pozitia de Specialist Administrare Aplicatii.
Responsabilitati:
    Verificarea functionarii aplicatiilor si adresarea de recomandari pentru imbunatatirea functionarii acestora
    Administrarea utilizatorilor aplicatiilor si participarea la configurarea aplicatiilor
    Sarcini zilnice, lunare si anuale pentru inchiderea aplicatiilor
    Participarea la dezvoltarea ghidurilor utilizator pentru aplicatii
    Pregatirea instructiunilor de lucru privitoare la aplicatii, pentru a fi folosite de catre Departamentul Help-Desk
    Asigurarea managementul versiunilor
    Gestionarea licentelor pentru aplicatii si inaintarea propunerilor de achizitionare a celor noi
    Impreuna cu Departamentul Help-Desk, asigurarea suportului pentru aplicatiile companiei
    Implementarea unor solutii de backup pentru aplicatii
Minim 3 ani experienta in domeniul IT (programare, suport, administrare aplicatii)
    2 ani experienta in administrare aplicatii
    Bune cunostinte de MS Office si PL/SQL
    Experienta in utilizarea solutiilor de bug tracking
    Nivel avansat de limba engleza
    Abilitati de organozare si planificare
Constituie un avantaj:
    Experienta in gestionarea mai multor aplicatii
    Cunostinte de Linux
    Cunoastea aplicatiei de administrare INSIS
Bonuri de masa
    Bonusuri de performanta
    Prime de sarbatori si de vacanta
    Abonament medical familial
    Acces in regim preferential la produsele de asigurari ale companiei
    Acces la cursuri/traininguri de perfectionare.
Agentie web de recrutare pentru piata TIC si specializata pe tehnologiile web 2.0, People Centric depaseste barierele recrutarii si ofera in plus o echipa de consultanti cu dubla specializare in resurse umane si IT si instrumente recrutare in mod Saas dedicate, care permit clientilor sai sa fie productivi in actiunile lor de recrutare IT, dar si sa-si dezvolte propria marca de angajator si imaginea de recrutor.