Specialist Achizitii

UPC Romania S.A.

22-01-2014 | EXPIRA LA 21-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Introduce in Oracle si administreaza intregul flux de informatii legat de aprobarea cererilor de achizitii si a cererilor de aprovizionare receptionate atat din tara cat si de la Sediul Central astfel: 1.Inregistrare PRF/PO/SOR si confirmare/transmitere catre emitent a numarului/confirmarii de comanda. 2.Validare dovezi de receptie On Base.
Genereaza periodic (saptamanal, lunar, trimestrial) sau la cerere diferite rapoarte legate de activitatea de achizitii pentru Departamentul Procurement (status PRF/PO/SOR, prezentari de management).
Administreaza fluxul de informatii legat de aprobarea SOR-urilor.
Contribuie periodic la raportarea/inchiderea tranzactiilor lunare pentru Departamentul Financiar (estimari).
Receptioneaza facturile de servicii si produse din partea furnizorilor, valideaza conformitatea acestora cu documentele generate din Oracle si depune documentele in Departamentul Financiar.
Asigura permanenta actualizare in modulul CPA (Contract Purchase Agreement) a contractelor si a actelor aditionale necesare executarii, in conformitate cu procedura de achizitii in vigoare a tuturor cererilor de achizitii.
Asigura arhivarea, fizica si soft, a comenzilor si corespondentei legate de acestea.
Ofera suport echipei de achizitii in orice alte activitati curente, dupa cum este solicitat.
Indeplineste obiectivele si sarcinile zilnice primite de la superiorul direct.
Utilizeaza resursele alocate in conformitate cu obiectivele stabilite.
Cunoaste si respecta normele tehnice de protectia muncii si PSI; participa la programul de medicina muncii.
Respecta termenele, procedurile si regulamentele companiei.


Rol:

Inregistrarea la timp si cu acuratete in ERP-ul companiei a tuturor cererilor de achizitii, in conformitate cu cerintele, standardele si procedurile companiei.
Sprijina implementarea proiectelor in derulare din cadruldepartamentului.
Asigura buna functionare, din punct de vedere operational, al fluxului de aprobare formulare legate de procedurile specifice Departamentului Procurement.


CERINTE

Studii superioare economice sau tehnice.
Cunoasterea limbii engleze; cunoasterea altor limbi straine - constituie un avantaj.
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint; rutina in lucrul cu calculatorul; bun cunoscator al Oracle/Ordering – avantaj.
Minim 1 an intr-o pozitie similara.
Expunere variata pe procese (servicii si bunuri deopotriva).
Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva.
Buna organizare, precizie, spirit analitic, atentie la detalii.
Integritate si dedicare; deschidere si onestitate.
Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua.
Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.
Interes pentru maxima satisfactie a clientilor interni si externi.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.