Servicii Tehnice Clienti Romtelecom

ROMTELECOM

18-08-2014 | EXPIRA LA 17-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Desfasoara activitatea de suport tehnic pentru clientii companiei, aplicand cunsotintele de specialitate pentru a raspunde solicitarilor acestora si a rezolva problemele/reclamatiile in timp util.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
Asigura comunicarea cu clienţii companiei prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa – fax, e-mail, posta), conform procedurilor în vigoare;
Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici;
Respecta intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;


CERINTE

Studii:
Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
Experienţă în muncă:
Experienţa în aria relaţiilor cu clienţii.
Minim 6 luni în domeniul telecomunicatiilor constituie un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare spre client.
Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune.
Bune abilităţi de comunicare.
Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office).
Rezistentă la stres;
Capabil sa livreze in termene limita scurte ;
Bun organizator, dinamic, responsabil;
Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
Respect si Integritate;
Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...