Senior Technical Support Executive

SC Acrelec SOFTWARE SRL

16-11-2016 | EXPIRA LA 16-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Organizarea și coordonarea eficientă a tuturor activităților echipei în vederea atingerii obiectivelor stabilite, respectând termenele limită și procedurile de lucru ;
• Stabilirea și îmbunătățirea standardelor de calitate, a procedurilor și strategiilor de lucru ;
• Repartizarea sarcinilor și delegarea responsabilităților ;
• Stabilirea și îmbunătățirea indicatorilor de performanță ;
• Acordarea de consultanță și consiliere echipei, în vederea soluționării incidentelor și finalizării sarcinilor alocate ;
• Crearea de rapoarte și implementarea măsurilor de îmbunătățire a activității echipei ;
• Menținerea unor relații bune cu restul colegilor din departamentele interne și colaborarea cu aceștia în vederea atingerii scopurilor stabilite ;
• Păstrarea unei strânse legături cu clientul pe durata implementării soluțiilor (mail și conferințe telefonice) .


CERINTE

• Cunoașterea limbii franceze la nivel avansat (scris, citit, vorbit) ;
• Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (scris, citit, vorbit) ;
• Experiență de minim 3 ani în managementul unei echipe de consultanță tehnică sau suport tehnic formată din cel puțin 5 oameni ;
• Cunoștințe generale din domeniul IT ;
• Experiență în redactarea de documentație tehnică (în limba franceză) .


DESCRIEREA FIRMEI

Acrelec Software este principalul producător de software al grupului Acrelec, cel mai important furnizor de tehnologie și soluții digitale destinate clienților din domeniul retail și fast-food.
Grupul Acrelec ofera soluții integrate complete care includ kiosk-uri, display-uri digitale, tablete cu sistem de servire, mese de gaming, drive-thru și tehnologie mobilă.
Compania are o vastă experiență de lucru cu mărci de top din lume (McDonalds, KFC, Walmart, Carrefour, etc.) in proiectarea și implementarea de soluții personalizate. Peste 3 milioane de oameni interacționează zilnic cu tehnologiile dezvoltate de către grupul Acrelec.