SENIOR PRODUCT MANAGER – luxury goods

ABC Human Capital

20-07-2016 | EXPIRA LA 19-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Implementeaza planurile de marketing pentru produsele alocate
• Intocmeste rapoarte de vanzari pe produse si furnizori si le prezinta superiorilor ierarhici
• Reprezinta brandul intr-o maniera pozitiva si profesionala in timpul interactiunii cu angajatii, clientii sau partenerii de afaceri
• Urmareste evolutia vanzarilor, identifica si propune superiorului ierarhic masuri de corectie / optimizare
• Implementeaza masurile aprobate
• Prezinta bugetul de marketing superiorului ierarhic
• Incadrarea cheltuielilor de marketing in limitele bugetelora probate
• Realizeaza cercetari de piata, prelucreaza datele obtinute si le transmite superiorului ierahic pentru analiza;
• Propune superiorilor ierarhici actiuni de promovare pentru produsele alocate si asigura realizarea acestora
• Organizeaza actiunile de promovare a brandurilor alocate;
• Efectueaza analize de profitabilitate dupa organizarea evenimentelor si raporteaza superiorilor ierarhici rezultatele actiunilor de promovare (in scris, imediat dupa organizarea acestora)
• Asigura suport informational pentru echipa de vanzari
• Ofera support operational/cerceteaza piata si concurenta, efectuand si vizite in magazine;
• Ofera asistenta de specialitate pentru identificarea solutiilor optime de vanzare
• Elaboreaza si sustine programe interne de informare pentru produsele alocate
• Informeaza clientii despre noutatile referitoare la produse, / promotiile curente
• Solicita aprobarea clientilor pentru aplicarea corectiilor de stoc (stock rotation, stock balancing)
• Aplica regulile stabilite de superiorul ierarhic pentru asigurarea necesarului de marfa si minimizarea pierderilor datorate stocurilor mari la produsele fara miscare
• Se preocupa de calitatea relatiei cu clientii si furnizorii companiei ;
• Informeaza departamentul de contabilitate de modificarile survenite sau care vor surveni in liniile de produse
• Incadreaza corect produsele pe categorii si informeaza departamentul de contabilitate in legatura cu incadrarea lor
• Intocmeste propuneri de preturi si le inainteaza superiorului ierarhic
• Raspunde de actualizarea listelor de preturi / informarea angajatilor/ tiparirea si distribuirealor in termen de 48 h de la modificarea acestora
• Aplicarea si respectarea structurii de preturi aprobate de catre superiorul direct
• Ia decizii cu privire la obiectele promotionale
• Construieste relatii cu partenerii de afaceri si clientii cheie
• Asigura executarea corecta a planurilor de marketing si a lansarilor majore
• Gestioneaza si urmareste toate procedurile operationale asociate cu noile deschideri / lansari de produse , asigurand finalizarea proiectelor la timp
• Realizeaza prognoze in vederea asigurarii corecte a planificarilor si a nivelurilor de inventar adecvate
• Realizeaza precomenzile catre furnizorii externi impreuna cu product managerul.


CERINTE

• Studii superioare
• Experienta: minim 2-4 ani experienta in marketing, de preferinta in domeniul produselor cosmetice sau al altor produse de lux: mobilier, auto, bijuterii, aceesorii (ceasuri)
• Limba engleza (citit, scris, vorbit)-nivel avansat
• Relatii publice
• Cunostinte solide de Excel si Powerpoint
• Cunoasterea competitorilor, a pietei de desfacere a produselor cosmetice de lux
• Cunoasterea pietei media
• Tehnici de negociere
• Aptitudine generala de invatare
• Cunoasterea legislatiei din domeniu
• Aptitudini de comunicare
• Putere de convingere
• Dorinta de perfectionare
• Pasiune pentru vanzari
• Creativitate
• Spirit organizatoric
• Capacitate de a lucra cu oamenii
• Usurinta, claritate si coerentain exprimare
• Punctualitate.

Caracteristici de personalitate:

Orientare spre profit, spirit practic, incredere in sine, perseverenta, activism, energie, fluent verbala, creativitate, capacitate de identificare a oportunitatilor, interes pentru informarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate.

CV-urile pot fi trimise la urmatoarea adresa: elena.gorea@abchumancapital.ro


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/