Sef Tura - Save Desk GBM

ROMTELECOM

18-12-2013 | EXPIRA LA 17-01-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Monitorizează în timp real activitatea operatorilor si acţioneaza pentru a asigura îndeplinirea responsabilităţilor si a indicatorilor propuşi;
Asistă şi acordă consultanţă operatorilor în tratarea situaţiilor speciale, preia în vederea analizării şi rezolvării situaţiile speciale care îi sunt semnalate;
Foloseşte toate instrumentele de informare pentru a aduce la cunoştinţa operatorilor noutăţile legate de produse şi servicii, proceduri, instrucţiuni, oferă asistenţă şi suport pentru înţelegerea şi implementarea acestora;
Efectuează periodic sesiuni de instruire şi observare directă a activităţii, prin ascultarea apelurilor generate de catre operatori, pe baza cărora oferă feedback, consiliere şi recomandări contribuind la dezvoltarea abilităţilor şi performanţelor operatorilor, în vederea indeplinirii indicatorilor propuşi;
Întocmeşte fişe de observare pe baza apelurilor ascultate asigurand astfel respectarea standardelor de calitate;
Întocmeşte evaluările lunare ale operatorilor urmărind performanţele, comunică acestora rezultatele obţinute şi stabileşte acţiuni pentru îmbunătăţirea acestora în vederea îndeplinirii obiectivelor;
Urmăreşte respectarea programului de lucru, a pauzelor programate şi ia măsuri imediate, în limita competenţei, pentru înlăturarea eventualelor disfuncţionalităţi, asigurând astfel buna desfăşurarea a activităţii;
Preia solicitarile clientilor în situaţiile neprevăzute în care volumul de lucru depăşeşte resursele alocate şi in situatiile care depăşesc competenţa operatorilor, spre analizare şi rezolvare;
Contribuie la dezvoltarea procedurilor operaţionale şi a instrucţiunilor de lucru prin propunerile pe care le face şefilor de compartiment pe baza propriei analize şi a sugestiilor făcute de catre operatori;
Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de insuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor. Se preocupa de dezvoltarea personala în a cunoaşte serviciile şi produsele pe care le oferim clientilor.
Monitorizeaza activitatea de colectare debite pe conturile clientilor GBM in vederea realizarii obiectivelor de churn ale companiei;


CERINTE

Studii medii/superioare.
6 – 12 luni în sfera retentie/vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii
Orientare catre client;
Orientare spre rezultate;
Creativitate şi leadership;
Abilităţi de organizare şi comunicare;
Experienţă în formarea şi dezvoltarea unei echipe;
Bune abilităţi de comunicare şi negociere;
Proactivitate;
Abilităţi de ascultare;
Adaptabilitate;
Automotivare;
Lucru individual şi în echipă;
Creativitate şi iniţiativă;
Capacitate de planificare;
Abilitatea de a lua decizii rapide şi complexe;
Abilitatea de urmărire şi control.
Experienta in telecom de min 1 an constituie un avantaj;
Cunostinte solide de lucru in .xls


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...