11-05-2007 | EXPIRA LA 10-06-2007
Job expirat
- conduce si r¿spunde de activit¿tile de îndeplinire a procedurilor privind transparen¿a decizional¿ în administratia public¿ si de publicitatea actelor normative;
-coordoneaz¿ activitatea de întocmire si redactare a proiectelor de hot¿râri si hot¿râri ale Consiliului Local al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti;
-coordoneaz¿ activitatea de întocmire a adreselor c¿tre Comisiile Consiliului local în vederea ob¿inerii avizelor necesare dezbaterii proiectelor de hot¿râri în sedintele de consiliu;
-coordoneaz¿ activitatea de primire si tinere a evidentei corespondentei si distribuirea acesteia spre solutionare;
- coordoneaz¿ activitatea de difuzare, multiplicare, tinere a evidentei si transmitere c¿tre Prefectura Municipiului Bucuresti a Dispozitiilor Primarului Sectorului 2.
-coordoneaz¿ activitatea salariatilor din cadrul Serviciului Administra¿ie Public¿ Local¿;
-analizeaz¿ eficienta activit¿tii salariatilor din subordine si evalueaz¿ performantele profesionale în raport cu utilizarea rational¿ a fondului de salarii si premiere;
-coordoneaz¿ activitatea de evident¿ a desf¿sur¿rii sedintelor Consiliului Local al Sectorului2, organizarea sedintelor, convocarea comisiilor, redactarea proceselor verbale de sedint¿, redactarea hot¿rârilor adoptate în sedintele Consiliului local
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta: stiinte sociale si poitice, stiinte juridice
- vechime în specialitatea studiilor - 2 ani;
- cunostinte operare PC de nivel mediu pentru: Word, Excel, Acces, PowerPoint, Internet, E-mail;
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu;
- abilitati de a comunica usor;
- bun analist.
Postul de Sef Serviciu Administratie Publica Locala este functie publica de conducere si se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 11 iunie 2007, la ora 13,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 30 mai 2007.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
- formularul de inscriete care se ia de la sediul institutiei;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa casz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
Actele trebuie insotite si de originale pentru conformitate, originalele se restituie titularului.
Informatii suplimentare se pot obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 www.ps2.ro/angajari
- sporuri salariale ¿i premii în func¿ie de performan¿e;
- decontare cheltuieli pentru ¿inuta de serviciu;
- training ¿i instruire permanent¿ asigurat¿ de c¿tre Prim¿rie;
- masterate ¿i cursuri postuniversitare ;
- gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu;
- condi¿ii de lucru la cele mai înalte standarde, într-o cl¿dire modern¿;
- lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet ¿i internet;
- oportunit¿¿i de promovare, ¿ansa dezvolt¿rii unei cariere de succes;
- atmosfer¿ de lucru captivant¿.
Administratie publica locala