Sef Departament - Departament Vanzari Servicii de Date Multinationale

ROMTELECOM

19-12-2010 | EXPIRA LA 25-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Dezvoltă şi implementează strategii de vânzări adecvate, cu scopul de a menţine şi extinde portofoliul de clienţi.
• Este responsabil de îmbunăntăţirea/ adaptarea tehnicilor de vânzare utilizate, în vederea atingerii obiectivelor stabilite precum şi a dezvoltării relaţiilor contractuale cu clienţii.
• Este responsabil de coordonarea/ evaluarea/ coaching-ul echipei de vânzări în scopul realizării obiectivelor departamentului.
• Dezvoltă, evaluează, analizează şi implementează strategiile de vânzări.
• Propune, construieşte şi aplică planuri de acţiune adecvate, în conformitate cu planul de afaceri şi obiectivele de vânzări.
• Este responsabil de administrarea activităţilor de vânzări , cu scopul de a sprijini dezvoltarea portofoliului de clienţi, realizarea obiectivelor de loializare şi maximizarea acoperirii pieţei în mediul competitiv.
• Elaborează şi/sau revizuieşte proceduri/politici pentru toate funcţiunile implicate în vânzările de date pentru a asigura integrarea şi buna funcţionare a acestora cu scopul de a furniza servicii de calitate.
• Oferă expertiză, asistenţă şi instruire de specialitate personalului din subordine pentru a asigura buna desfăşurare a activităţii, dezvoltarea abilităţilor acestora şi imbunătăţirea performanţelor.
• Asigură cooperarea cu alte entităţi din cadrul companiei în soluţionarea problemelor care implică participare comună


CERINTE

• Studii superioare finalizate în domeniul economic/ financiar sau tehnic (telecomunicaţii, electronică, cibernetică, automatică, calculatoare).
• Experienţă anterioară în vânzări sau domeniul tehnic-telecomunicaţii.
• Experienţă managerială minim 3 ani.
• Experienţă anterioară în poziâii similare reprezintă un avantaj.
• Spirit organizatoric, abilităţi manageriale
• Foarte bune competenţe de comunicare în engleză şi română.
• Experienţă relevantă în lucrul pe proiecte (foarte buna utilizare a MS Project).
• Orientare către rezultat şi soluţionarea problemelor.
• Pro-activ, creativ.
• Aptitudini de ascultare şi capacitate de adaptare.
• Spirit de iniţiativă.
• Disponibilitatea de a călători.
• Permis de conducere fără penalizări


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...