Sef Departament - Departament Raportare & Baze de Date (SD-BD)

ROMTELECOM

19-12-2010 | EXPIRA LA 25-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Coordonează activitatea departamentului conform valorilor Romtelecom.
• Realizează şi centralizează rapoarte, situaţii financiare.
• Realizează controlul şi analiza bugetară pe baza informaţiilor primite din Financiar cu privire la înregistrările raportate atât CAPEX cât şi OPEX.
• Realizează controlul bugetar al proiectelor CAPEX la nivel de direcţie Proprietăţi Imobiliare.
• Dezvoltă, incorporează modificările şi implementează procese de lucru şi proceduri (creare, dezvoltare şi implementare), fluxuri operaţionale şi traseele documentelor, atât la Centrul Societăţii cât şi în regiune, pentru structura Proprietăţi Imobiliare.
• Contribuie la creşterea eficienţei activităţilor business de zi cu zi, la eliminarea activităţilor redundante, lipsite de plus valoare, la simplificarea operaţiunilor zilnice prin coordonarea activităţii suportului funcţional generat de implementarea aplicaţiei Horizon.
• Coordonează activitatea de suport operaţional în aplicaţia Horizon cu profesionalism şi în termenii setaţi procedural.
• Monitorizează dezvoltarea de rapoarte care servesc analizelor managementului Proprietăţi Imobiliare.
• Contribuie la standardizarea operaţiunilor prin aplicatia Horizon.
• Contribuie la generarea unei baze de date acurate şi conforme cu realităţile din teren.
• Contribuie la realizarea mapării bazei de date Horizon cu baza de date Oracle pe elementele de intersecţie şi interes pentru ambele structuri.
• Monitorizează şi vizează documente financiare cu impact în înregistrările contabile certificând prin semnătură corectitudinea datelor.
• Interacţionează şi colaborează cu funcţiuni şi/sau manageri din cadrul companiei cu scopul de a construi relaţii bazate pe încredere şi suport cu ariile cu care inter-relaţionează facilitând astfel implementarea eficientă a proceselor.
• Asigură suport departamentelor operative în realizarea planului de venituri prin intermediul activităţii desfăşurate.
• Este responsabil pentru desfăşurarea activităţilor de coordonare, coaching, dezvoltare a personalului pe care îl coordonează şi are responsabilitatea setării şi urmăririi, îndeplinire de obiective individuale.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studii Superioare (de preferat Facultatea de contabilitate şi informatică de gestiune/Cibernetică, statistică şi informatică economică/Finanţe, asigurări, banci şi burse de valori).
• Atestat ACCA reprezintă un plus şi/sau alte cursuri/atestate în domeniu.
• Minimum 5 ani de experienţă relevantă în domeniul financiar (bugete, raportare după anumiţi indici de performanţă, controling, audit).
• Minim 3 ani experienţă de management şi rezultate dovedite de coordonare echipe.
• Se preferă experienţă în activităţi aferente aplicaţiilor software.
• Abilităţi operare şi de lucru cu diverse sisteme/programe informatice/financiare/contabile: ORACLE, SAP, ESSBASE, etc.
• Se preferă experienţă în managementul de proiecte.
• Viziune şi capacitate de sinteză, experienţă în construire de business plan şi strategie.
• Excelente cunoştinţe de analiză şi urmărire bugete Capex/Opex şi dezvoltare şi analiză rapoarte.
• Flexibilitate, seriozitate, orientare spre munca în echipă.
• Capacitatea de organizare şi coordonare, de dezvoltare sarcini specifice şi alocare responsabilităţi.
• Abilităţi pentru efectuarea de analize, rapoarte, evaluări şi propuneri, concise şi corecte.
• Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare.
• Limba engleză: scris/vorbit nivel avansat.
• Abilităţi operare PC şi de lucru cu diverse programe: Word, Excel, Power Point, MS Project, Visio.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...