Job expirat
- activitati administrative: stabilirea intalnirilor, rezervari, agenda;
- gestionarea si elaborarea corespondentei de afaceri (fax, email, tel);
- activitati de traducere si publicitate
- centralizarea datelor si intocmirea de rapoarte specifice, grafice;
- programarea intalnirilor directorului si intocmirea agendei acestuia
- intocmirea diverselor situatii si raportari cerute de catre director
- Alte responsabilitati necesare pentru buna desfasurare a activitatii firmei.
- experienta obligatorie pe un post similar;
- operare MS Office: Word, Excel - Internet;
- limba engleza - nivel avansat(scris si vorbit);
- persoana responsabila si dinamica;
- abilitati de planificare si organizare.
- capacitate de a rezolva mai multe probleme simultan;
- persoana ordonata, orientata spre rezultate.
- Oportunitatea de a activa in cadrul unei companii cu renume;
- Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist si de a dezvolta o cariera.
DEPARTAMENT FRANCIZE