Job expirat
- preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre colegii/partenerii societatii;
- intampinarea si indrumarea clientilor in salile de consiliu, asigurarea protocolului;
- primire/sortarea/distribuirea/tehnoredactarea corespondentei scrise sau electronice;
- indeplinirea diverselor formalitati cu autoritatile;
- tinerea registrului cu intrarile/iesirile in si din societate;
- corespondenta cu diversi furnizori, solicitarea intervenitiilor acestora, efectuarea de comenzi catre furnizori;
- administrarea si actualizarea bazei de date de contacte a societatii;
- stabilirea intalnirilor pentru parteneri;
- sesizarea tuturor problemelor legate de functionalitatea si starea sediului societatii;
- efectuarea traducerilor;
- redactarea documentelor in format Word la solicitarea colegilor;
- transmiterea de mail-uri interne referitoare la activitatea societatii, modificarile legislative aparute in Indaco si alte actiuni interne;
-trimiterea si distribuirea faxurilor precum si trimiterea corespondentei prin curier/posta;
- rezervarea biletelor de calatorie (tren/avion).
- engleza fluent (citit, vorbit, scris);
- cunoasterea pachetului MS Office;
- cunostinte in utilizarea Internetului si a echipamentelor de birou (fax, scanner, copiator....);
- punctuala, serioasa, ordonata, amabila, prezentabila;
- OBLIGATORIU EXPERIENTA IN POSTUL DE SECRETARA/RECEPTIONERA.
RUGAM ATASATI FOTO.
Oferta salariala si de beneficii se va negocia in urma promovarii interviului.
Programul de lucru: 09:00-18:00
Societate de avocatura cu departamante specializate pe corporate, M&A, real estate, IT&C, Litigii & collection,societate ce incurajeaza dezvoltarea profesionala continua, cu un colectiv tanar, mediu de lucru competitiv si motivant.