Job expirat
- Intampinarea si indrumarea vizitatorilor in firma;
- Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora catre departamentele solicitate;
- Utlizarea frecventa a echipamentelor de birou (imprimanta, scanner, fax, etc.);
- Mentinerea relatiei cu firma de curierat pentru transmiterea corespondentei conform procedurii de lucru;
- Suport pentru colegi in ceea ce priveste fluxul de documente, gestionarea acestora si arhivare;
- Intocmirea de rapoarte, documente, oferte;
- Raportarea saptamanala/lunara despre indeplinirea obiectivelor.
- Certificart de incadrare in grad de handicap;
- Studii superioare;
- Limba engleza;
- Experienta pe un post similar;
- Operare PC: MS Office (Word – bine; Excel - lucrul cu functii si formule; Internet);
- Abilitati de comunicare, spirit de echipa, responsabilitate;
- Capacitatea de a stabili prioritati, atentie distributiva;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu ce se dezvolta rapid.
Personal Services Group este una dintre firmele cele mai importante din domeniul leasingului de personal si al recrutarii de personal din Ungaria.
In Romania, suntem o companie aflata intr-o crestere dinamica, punand pe primul loc satisfacerea dorintelor clientilor nostri, calitatea serviciilor, promptitudinea si rigurozitatea implementarii proiectelor.