Assistant Manager

IBS CREDIT CONTROL SRL

15-03-2016 | EXPIRA LA 17-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Redactare, printare, gestionare documente;
- Evidenta documente - registre,
- Realizarea documentatiilor necesare intocmirii acestor acte
- Gestionare agenda de lucru - programarea clientilor;
- Receptie corespondenta si apelurile telefonice,
- Alte lucrari de secretariat


CERINTE

- Experienta minima in servicii de secretariat;
- Studii medii / superioare;
- Foarte bune cunostinte operare PC;
- Abilitati de tehnoredactare;
- Foarte bune cunostinte operare software (ex.: word, excel, pdf);
- Cunostinte medii legate de imprimarea documentelor in lucru, trimitere fax, copy xerox, etc.;
- Comunicativitate, meticulozitate, capacitate de organizare, adaptabilitate;


BENEFICII OFERITE

Avantaje
- mediu de lucru tanar;
- posibilitate de promovare in cadrul societatii;

IBS este prima companie locala care ofera servicii integrate de consultanta in domeniile: fiscal, contabil, audit, servicii de evaluare, servicii juridice (prin avocatii IBS), recuperari creante si mediere. (www.ibsprofessional.ro)


DESCRIEREA FIRMEI

Societate recuperari creante