Job expirat
Pentru postul de Secretară, căutam o persoană care îşi doreşte să avanseze, să se dezvolte şi să crească împreună cu noi. Oferim un mediu de lucru relaxat, profesionist şi prietenos, împreună cu training-uri şi cursuri pentru a avansa pe alte departamente.
Responsabilităţi:
- Preia apelurile telefonice şi programează întâlniri;
- Stabileşte agenda zilnică de activităţi;
- Preia şi trimite mailuri;
- Transmite informaţii către terţe parţi (furnizori, clienţi, etc);
- Transmite deciziile către Manageri;
- Preia şi informaţii punctuale din departamentele companiei;
Pentru acest post, am vrea să ai:
- Abilități de relaţionare;
- Comunicare şi socializare;
- Proactivitate şi creativitate;
- Abilităţi organizatorice;
- Capacitatea de a coordona activitatea Directorului General;
- Cunoştinţe MS Office, iar studii superioare pe Comunicare reprezintă un avantaj.
- Pachet salarial peste media pieţei;
- Decontarea transportului (personal);
- Susţinere, siguranţa şi stabilitate;
Suntem o companie de consultanţă în Resurse Umane şi Business Management. Tot ceea ce facem întreprindem, realizăm cu pasiune, transparenţă şi implicare, iar acest lucru se reflectă în rezultatele clienţilor noştrii.