Sales & Technical Support Manager

Talent Stream

13-06-2012 | EXPIRA LA 13-07-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Misiuni/Obiective:
• Oferirea de suport tehnic pentru vanzarea produselor si serviciilor companiei.
• Dezvoltarea de solutii tehnice inovatoare specifice sistemelor comercializate de companie
• Crearea si implementarea unui sistem de indicatori de calitate pentru produsele si serviciile companiei in conformitate cu necesitatile clientilor
Responsabilitati:

• Asigurarea suportul tehnic si ofera solutii in concordanta cu necesitatile clientilor (interni si externi)
• Coordonarea activitatii de dezvoltare si implementare a training-urilor tehnice dedicate atat Clientilor Interni, cat si Clientilor Externi
• Coordoneaza activitatea de promovare a produselor companiei in asociatiile profesionale (arhitecti, constructori)
• Participa la intocmirea strategiei de vanzari.
• Realizeaza toata documentatia tehnica necesara pentru procesul de vanzare
• Participa la sedintele comerciale periodice si realizeaza informari si prezentari in conformitate cu cerintele stabilite de Managerul de Vanzari si Marketing
• Monitorizeaza produsele concurentei
• Coordoneaza programul de testare a produselor (benchmarking) si transmite sistematic datele colectate catre Managerul de Vanzari si Maketing.
• Asigura asistenta tehnica utilizarea produselor companiei la cererea clientilor si/sau departamentului de vanzari
• Ajuta clientii in gasirea solutiilor corespunzatoare cerintelor acestora.
• Defineste metodele de raportare si solutionare a reclamatiilor clientilor
• Conceperea solutiilor si documentatiei tehnice.
• Coordoneaza activitatea instructorilor tehnici in ceea ce priveste realizarea demonstratiilor de produse si instruiri, in vederea maximizarii eficientei acestor actiuni
• Participa alaturi de departamentul de Marketing la procesul de definire a produselor noi
• Coordoneaza procesul de intocmire a documentatiilor tehnice
• Defineste conditiile minimale de calitate ale produselor comercializate.
• Coordoneaza programul de obtinere a agrementarilor sistemelor de gips-carton.
• Definirea tintelor din punctul de vedere al cerintelor prietei si introducerea acestora in planurile anuale de calitate ale fabricilor
• Stabilirea unei modalitati de raportare periodica a indicatorilor de performanta in calitate
• Mentinerea legaturii cu responsabilii de calitate pt. urmarirea imbunatatirii calitatii produselor
• Urmareste modul in care este efectuat controlul de calitate la achizitiea de marfa in vederea revanzarii
• Urmareste ca modul de inscriptionare si emblemare a produselor din productie proprie sau achizitionate de la terti pentru revanzare sa fie in concordanta cu prevederile legale in vigoare
• Coordoneaza procesul de tratare a reclamatiilor clientilor
• Stabilirea planului de activitati pentru departamentul tehnic, construind bugetului de departament si urmarind executia acestuia in concordanta cu planul aprobat
• Organizarea si actualizarea informatiei tehnice aferenta produselor, sistemelor si solutiilor din portofoliu
• Supervizarea activitatilor zilnice ale echipei, stabilerea de obiective si sarcini, urmarind indeplinirea acestora conform obiectivelor de departament


CERINTE

Cerinte:
• Absolvent de studii superioare tehnice – constructii avantaj;
• Cunostinte solide in domeniul legislatiei in constructii; (avantaj)
• Minimum 5 ani experienta in domeniul contructiilor civile/amenajari interioare;
• Minimum 3 ani experienta in conducerea, motivarea si dezvoltarea unei echipei;
• Abilitati de comunicare si persuasiune foarte bune;
• Buna capacitate de analiza si interpretare a datelor;
• Flexibilitate in gandire si adaptare rapida la schimbare;
• Spirit creativ si o buna capacitate de rezolvare a problemelor;
• Orientat catre obtinerea de rezultate si catre satisfacerea clientilor interni sau externi;
• Limba Engleza (Franceza reprezinta un avantaj);
• Bune abilitati de lucru cu programele MS Office;
• Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare