Responsabil financiar

APACANALILFOV

09-08-2011 | EXPIRA LA 08-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Coordonarea activitatii financiare aferente Proiectului (bugetare, planificare financiara, certificarea cheltuielilor, efectuarea platilor, managementul conturilor bancare si trezorerie, declararea cheltuielilor eligibile si intocmirea cererilor de rambursare, contabilitatea proiectului, corectii financiare, raportare financiara, etc).
 Supervizeaza activitatea desfasurata de contabilul proiectului
 Intocmeste cererea de prefinantare si cererile de rambursare aferente Proiectului, in conformitate cu procedura de intocmire a cererilor de rambursare, dar si a altor instructiuni emise de OI/ AM si le transmite catre OI si AM
 Tine legatura cu OI si AM in ceea ce priveste aspectele financiare (decontari, raportari, programari, scrisori de garantie etc)
 Verifica certificatele de plata trimise de Consultant si intocmeste listele de verficare aferente conform pistei de audit;
 Intocmeste previziunile privind fluxul de numerar necesar proiectului si transmite in timp util estimarea la OI si AM;
 Fundamenteaza propunerile de buget pentru cheltuielilor neeligibile si le transmite la Managerul UIP;
 Verifica facturile pentru serviciile sau lucrarile executate, stipulate in contractele de servicii si lucrari si le inainteaza spre aprobare;
 Autorizeaza efectuarea platilor periodice catre contractori in concordanta cu cerintele particulare ale contractelor de lucrari si servicii;


CERINTE

Nivel de studii: studii superioare economice de lunga durata;
Specializari: in domeniul proiectelor de investitii finantate din surse externe;
Alte cerinte specifice:
 Minim 5 ani vechime in specialitate;
 Minim 1 an experienta in derularea de contracte finantate din fonduri europene;
 Cunostinte solide privind legislatia nationala si europeana in domeniul financiar-contabil;
 Abilitati in managementul financiar al proiectelor;
 Experienta in domeniul planificarii financiare si derularii platilor in cadrul proiectelor cu finantari nerambursabile europene
 Bune cunostinte privind procedurile de raportare financiara;
 Cunostinte solide de contabilitate, preferabil membru CECCAR (Corpul Expertilor Contabili si Contabili Autorizati din Romania);
 Bune cunostinte privind eligibilitatea cheltuielilor in cadrul proiectelor finantate din fonduri externe;
 Cunostinte limbi straine: limba engleza, scris si vorbit – nivel fluent;
 Cunostinte operare PC: pachet Office (minim word, excel); software specific.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitate principala - captarea, tratarea si distributia apei.