Reprezentant Vanzari Call Center Bucuresti

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

04-08-2015 | EXPIRA LA 03-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail, conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
• Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
• Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
• Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
• Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
• Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
• Verifica gradul de satisfactie al clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;
• Solicita ajutorul sefului de tura/compartiment/departament ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;


CERINTE

• Studii medii
• Minima experienţă în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari
• Cunostinte solide de limba romana
• Cunostinte de limba engleza (nivel mediu)
• Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
• Disponibilitate de a lucra in tura;
• Autocontrol, stabilitate emotionala;
• Adaptabilitate;
• Orientare catre client;
• Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
• Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
• Abilitati de invatare rapida;
• Orientare catre detaliu;
• Abilitati de lucru in echipa;
• Etica si integritate;
• Rezistenta la stres;
• Cunostinte operare calculator


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.