Reprezentant servicii tehnice clienti - Servicii date

ROMTELECOM

13-06-2014 | EXPIRA LA 13-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Desfăşoară activitatea de suport tehnic pentru clienţii business de portofoliu pentru serviciile de date şi internet ai companiei aplicând cunoştinţele de specialitate pentru a răspunde solicitărilor acestora şi a rezolva problemele în timp util.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
◦oferă suport tehnic prin telefon clienţilor business de portofoliu pentru servicii de date basic privind configurarea conexiunii de acces internet, instalarea modemului, configurarea conturilor de email, configurarea serviciilor de webhosting,
◦asigură suport pentru schimbarea parolelor de acces la cererea utilizatorilor.
◦inregistreaza si monitorizeaza deranjamentele IT&C
◦primeste si inregistreaza deranjamente in aplicatii.
◦face analiza primara a cauzei deranjamentului.
◦identifica natura deranjamentului folosind tool-uri specifice.
◦monitorizeaza procesul de restabilire a serviciului.
◦ofera clientilor cu regularitate status privind remedierea serviciilor premium.
◦intervine in interiorul organizatiei pentru urgentarea remedierii;
◦obtine feedback de la client la inchiderea tichetelor.
◦asigura accesul echipei tehnice in locatiile unde este necesara interventie comuna cu firme terte.
◦asigura transmiterea deranjamentelor catre firmele terte in cazul unor deranjamente.


CERINTE

◦Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj).
◦Cursuri specifice: „Comunicare şi relaţii cu clienţii”, CCNA

Experienţă în muncă:
◦Lucru în sfera relaţiilor cu clienţii.

Cunoştinţe, calităţi si aptitudini
◦O limbă straină de circulaţie internaţională, de preferinţă engleza.
◦Abilităţi de comunicare, abilităţi de ascultare, abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă, autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată, capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
◦Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi.
◦Cunoştinţe elementare despre produsele şi serviciile Romtelecom, cunoştinţe IP, networking.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...