Reprezentant Servicii Tehnice Clienţi in cadrul Compartimentului Precalificare

ROMTELECOM

26-06-2013 | EXPIRA LA 26-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Validează contractele de servicii Premium, primite prin aplicatiile IT, în conformitate cu promoţiile, campaniile şi tarifele în vigoare precum şi în conformitate cu formele şi prevederile contractuale în vigoare, în scopul de a certifica respectarea condiţiilor de semnare a contractelor de către Reprezentanţii de Vânzări;
• Solicită soluţie tehnică, costuri şi timpi de implementare de la entităţile tehnice, conform formularelor de site survey primite de la reprezentantii de vânzări, în conformitate cu termenele prevazute în Master Operating Level Agreement, versiunea în vigoare, pentru a putea facilita semnarea contractelor/actelor aditionale de catre Reprezentanţii de Vânzări;
• Întocmeşte analiza financiară şi Studiu de Fezabilitate pentru aprobarea investiţiei, conform cu costurile din HLD şi pe baza preţurilor comunicate de Reprezentantul de Vânzări şi obţine resursele necesare implementării proiectelor (cod proiect, project manager, cod buget) după semnarea contractului, în scopul facilitării semnării contractelor cu clienţii de către Reprezentanţii de Vînzări pentru atingerea targhetului de venituri;
• Informează Reprezentantul de vânzări/suportul de vânzări asupra stadiului solicitărilor de site survey/Studiu fezabilitate;
• Colaboreaza cu alte departamente pentru rezolvarea solicitarilor Reprezentanţilor de Vânzări;
• Realizează rapoarte săptămânale;


CERINTE

• Studii medii tehnice sau studiile superioare în (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică, economic/ financiar constituie avantaj).
• Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor.
• Experienta 1 an in activitatile de back-office reprezinta un avantaj.
• Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word/Acces, MSOutlook, IE;
•Experienta in domeniul financiar si in activitatea de back-office (reprezinta un avantaj);
• Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
• Cunostinte privind serviciile si produsele Romtelecom;
• Orientare spre client;
• Orientat pe detalii si cu capacitate de analiza si luare decizii;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;
• Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...