Reprezentant Servicii Tehnice Clienţi in cadrul Compartiment Echipamente si Mobile

ROMTELECOM

26-06-2013 | EXPIRA LA 26-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Implementeaza conform conditiilor contractuale referitoare la vanzare –cumparare, chirie, termen de livrare, conditii de plata, facturare si administreaza contractele de PABX, Cablare structurare, Sisteme Avansate de Securitate, Servicii de Cosmote, CPE, etc semnate de Reprezentantii de Vanzari .
• Solicita coduri noi si emite solicitari in Oracle si E-Procurement.
• Intocmeste Proforma/ Facturi catre clienti si livreaza marfa conform tipului de contract semnat.
• Emite receptie pentru nestocabilele aferente contractelor semnate cu clienti pentru a se putea efectua plata facturilor furnizorilor
• Starteaza implementarea in sisteme conform tipului de contract/lucrare si bifeaza modul de facturare(chirie /mentenanta).
• Intocmeste contractele / aplicatii in aplicatia Cosmote pentru toate contractele de servicii Cosmote.
• Informează clientul asupra stadiului în care se află solicitarea conform procedurii interne, stabileste cu acesta termenele de executie şi comunică acestuia finalizarea lucrării confirmând totodată cu clientul funcţionarea serviciului;
• Realizează rapoarte săptămânale cu proiectele.


CERINTE

• Studii medii tehnice, prezinta avantaj studiile superioare in electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică, economice constituie avantaj.
• Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor.
• Experienta 1 an in activitatile de back-office reprezinta un avantaj.
• Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj);
• Cunostinte de operare PC- MS Office Excel/Word/Acces, MSOutlook, IE;
• Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor Romtelecom constituie avantaj ;
• Orientare spre client si rezultat
• Lucru în echipă
• Bune abilităţi de comunicare.
• Capabil sa livreze in termene limita scurte ;


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...