Reprezentant Servicii Tehnice Clienţi - Compartiment Servicii de Baza

ROMTELECOM

26-06-2013 | EXPIRA LA 26-07-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Implementează, conform condiţiilor contractuale referitoare la SLA si termen, contractele pentru servicii de bază (Linii Telefonice, ISDN BRA/PRA, Linii Inchiriate, Servicii IN, WebHosting, pachete de minute, contracte de loialitate, standrad/non-standard) semnate de Reprezentanţii de Vânzări cu clienţii Romtelecom, in vederea atingerii obiectivelor de venituri de către Reprezentanţii de Vânzări
Emite cereri de instalare/modificare/desfiinţare a serviciilor de bază, prin aplicaţiile interne Romtelecom în funcţie de tipul serviciului şi de modificarea cerută de client/Reprezentant de Vânzări;
Starteaza implementarea serviciilor de bază catre project managerul tehnic asignat (pentru serviciile care necesită acest lucru) şi urmăreşte livrarea sevriciilor contractate în termenul solicitat de client sau conform contractului încheiat, în colaborare cu toate departamentele implicate;
Informează clientul asupra stadiului în care se află solicitarea conform procedurii interne, stabileste cu acesta termenele de executie şi comunică acestuia finalizarea lucrării confirmând totodată cu clientul funcţionarea serviciului;
Colaboreaza cu alte departamente pentru rezolvarea solicitarilor clientilor.
Realizează rapoarte săptămânale.
Cunoaşte şi respectă prevederile legii 506 din 2004 si Legii 677


CERINTE

• Studii tehnice medii sau studiile superioare in (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică sau economic/ financiar constituie un avantaj)
• Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor
• Experienta 1 an in activitatile de back-office reprezinta un avantaj.

• MS Office Excel/Word/Acces, MSOutlook, IE;

• Cunostinte privind procesele specifice implementarii serviciilor/produselor Romtelecom constituie avantaj ;

• Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Orientare spre client si rezultate

• Bune abilităţi de comunicare si lucru în echipă

• Capabil sa livreze in termene limita;
• Bun organizator si responsabil;
• Adaptabilitate la noi sarcini/mediu de lucru;


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...