28-06-2013 | EXPIRA LA 28-06-2013
Job expirat
Comdata Service, apartinatoare a grupului COMDATA SPA, cu o prezenta considerabila atat in Europa cat si in America, detine in Romania 4 sedii in Bucuresti, Constanta, Galati si Craiova.
Prezenti pe piata internationala cu un numar de peste 7000 de angajati, iar in Romania peste 1100 angajati, Comdata se numara printre firmele de prestigiu pe piata de call center din Romania.
Daca doresti sa faci parte dintr-o companie importanta ale carei valori sunt profesionalismul dar si orientarea catre angajati, atunci alatura-te echipei noastre.
http://www.comdata.it/en/home.html
RESPONSABILITATI:
Efectuarea/primirea/gestionare de apeluri,
Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente,
Identificarea celei mai bune si rapide metode de rezolvare,
Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu;
CERINTE:
Abilitati excelente de comunicare in limba romana
Nivel mediu limba engleza,
Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office),
Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva,
Disponibilitate de lucru conform unui program felxibil,
Nu este necesara experienta in call center.
BENEFICII:
Un mediu de lucru tanar si competitiv cu reale oportunitati de promovare,
Posibilitate de a lucra pentru clienti de renume pe piata,
Pachet salarial + bonusuri in functie de performanta,
Training specializat si training de comunicare cat si suport pe parcursul proiectului
http://www.comdata.it