Reporting Specialist

APT RESOURCES & SERVICES

16-11-2011 | EXPIRA LA 16-12-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

PRINCIPALELE RESPONSABILITI

- Administreaza integral cererea de rapoarte a clientului: recuperare date, procesare rezultate
- Contribuie la imbunatatirea proceselor
- Efectueaza traininguri si indepliniste sarcini legate de comunicare

Scopul curent al sarcinilor de raportare

- Crearea si generarea de rapoarte in cadrul sistemelor interne de gestionare a relatiilor cu clientii, de stabilire a preturilor si propunere a ofertelor, precum si de procesare a comenzilor
- Generarea de rapoarte necesare pentru auditul intern si pentru auditul SOX
- Generarea de rapoarte care sunt solicitate de diferitele departamente implicate in operatiuni de vanzari
- Generarea de rapoarte interne

- Imbunatatiri ale proceselor
- Este capabil de a emite raportul solicitat pornind de la o descriere a imperativelor afacerii si dintr-o formalizare detaliata a nevoilor clientului
- Se asigura si mentine un mod de operare solid, eficient si un proces pertinent de producere a rapoartelor
- Incorporeaza experienta si cunostintele personale pentru a imbunatati procesele de raportare utilizate in activitatile de zi cu zi
- Cauta activ noi solutii pentru a imbunatati activitatea de zi cu zi

Training si comunicare

- Participa la toate sesiunile de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
- Asista la cerere angajatii noi cu efectuarea trainingurilor si/sau indeplinirea sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat
- Poate efectua sau asista la sustinerea trainingurilor si/sau prezentarilor despre functionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
- Actioneaza ca un membru al echipei oferind informatii, analize si recomandari pentru a sprijini eforturile echipei.
- Asigura transparenta informatiilor, documentandu-se adecvat si stocand pe pagina interna de web a departamentului (Share Point) informatiile de interes public


CERINTE

Cunostinte de baza de asistena vanzari/clienti
Cunostinte aprofundate de engleza : atat verbal cat si scris (buna stapanire a cel putin unei alte limbi straine reprezinta un avantaj)
Experiena anterioara de lucru intr-un mediu de afaceri este un avantaj
Bune aptitudini de utilizare a produselor software de calcul
Bune aptitudini de comunicare
Simt practic al afacerilor


CERINTE DE COMPETENTA

Cerinte de aptitudini si cunostinte
- Nivel avansat in utilizarea MS Excel, MS PowerPoint
- Cunostinte medii privind utilizarea SQL si MS Access sau ale unui instrument de interogare a bazelor de date
- Usurinta in utilizarea MS Internet Explorer si a aplicatiilor web-based
- Abilitatea de a intelege fluxuri de informatii; necesitatea de a mentine imaginea de ansamblu a acestor fluxuri
- Abilitate de a lua initiativa si de a dezvolta solutii
- Abordare perfectionista pentru munca cu detalii
- Pronuntate aptitudini analitice
- Abilitatea de a lucra sub presiune
- Furnizeaza rezultate de calitate
- Respecta termenele limita convenite pentru actiune


Caracteristici privind clientii
- Orientare catre client , tine itotdeauna cont de client
- Capacitate de a intelege nevoile clientului si mediul
- Rezultate demonstrate in furnizarea de solutii in timpul specificat, respectarea datei limita si viteza mare de raspuns
- Abilitatea de a comunica efectiv cu clientii; capacitatea de a reformula
- Buna intelegere a diferentelor culturale

Caracteristici personale
Aptitudini de comunicare interpersonala
Foarte organizat, abilitati dovedite de planificare
Abilitati de lucru in echipa si in afara structurii sale de raportare
Capacitatea de a fi implicat permanent, decisiv si suficient de flexibil pentru a schimba cursul actiunii atunci cand atingerea obiectivelor o cere
Atitudine antreprenoriale
Capacitatea de a investiga si autonomie nn gasirea rspunsurilor, depasirea in mod natural a obstacolelor
Surse de inspiratie si colaborator apropiat in vederea motivarii celorlalti in atingerea obiectivelor


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra imbina experienta, expertiza, managementul activ si cultura creativa. Asiguram clientilor nostri know-how-ul si cunoasterea pietei din Romania pentru a ajuta dezvoltarea unui proiect de succes. Forta companiei APT Resources & Services consta in insasi echipa si in devotamentul ei pentru a oferi de fiecare data cele mai bune performante. Domeniile noastre de specialitate se incadreaza in servicii profesionale de resurse umane, incluzand recrutare & selectie de personal si consiliere in cariera.