Relationship Account Manager

BRAINSPOTTING S.R.L

15-04-2007 | EXPIRA LA 21-04-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pozitia de Account Manager este deschisa in cadrul departamentului "Relationship Office", care se ocupa de relatia cu clientii interni ai companiei (firme din cadrul aceluiasi grup), localizati in diferite tari din Europa.

Principalele responsabilitati
- sa comunice permanent cu clientul de care raspunde pentru a identifica posibilele probleme
- reprezinta persoana de legatura dintre departamentul tehnic si client (mai exact, managementul IT din tara de care raspunde)
- tine evidenta proiectelor in desfasurare cu clientul si stabileste impreuna cu acesta prioritatile, pe care le comunica apoi departamentului tehnic
- monitorizeaza SLA-ul, analizeaza problemele raportate si face propuneri de imbunatatire
- are intalniri periodice cu clientul
- intocmeste raportari periodice + "status report" pentru fiecare incident.


CERINTE

- minim 2 ani experienta pe o pozitie cu responsabilitati similare
- experienta de project management
- experienta pe proiecte complexe IT intr-o firma consultanta constituie avantaj
- cunostinte IT
- foarte bune abilitati de comunicare
- limba engleza - fluent.


BENEFICII OFERITE

Pachetul de beneficii este similar celui oferit angajatilor din domeniul bancar.


DESCRIEREA FIRMEI

Clientul nostru este o companie de servicii IT nou creata ca parte a unui grup bancar international si care deserveste filialele internationale ale grupului bancar respectiv.