Referent Resurse Umane - part-time

IHB LANGUAGE TRAINING CENTER SRL

02-10-2007 | EXPIRA LA 01-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatile principale ale postului:

Recrutare:
- Contactarea telefonica a candidatilor pentru programare la interviuri
- Comunicarea rezultatelor obtinute de catre candidati in urma sustinerii interviurilor
- Completarea bazei de date " Candidati respinsi"
- Completarea bazei de date "Angajati"

Administrare personal:
- Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, a deciziilor de incetare CIM
- Intocmirea/ verificarea/ actualizarea dosarelor de personal
- Evidenta lunara a concediilor salariatilor
- Evidenta lunara a modificarilor contractelor individuale de munca ale salariatilor
- Completarea si eliberarea adeverintelor de salariat


CERINTE

- Studii medii/ superioare (de preferat, in domeniul Resurse Umane)
- Organizat, atentie la detalii
- Responsabilitate si profesionalism
- Capacitate de asimilare rapida de cunostinte
- Abilitati de comunicare si relationare
- Flexibilitate si adaptabilitate la cerintele postului


BENEFICII OFERITE

- Posibilitatea dezvoltarii personale intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa tanara, competitiva si entuziasta
- Beneficii financiare raportate la responsabilitatile postului si la competentele profesionale proprii


DESCRIEREA FIRMEI

INTERNATIONAL HOUSE este una din cele mai prestigioase institutii educationale din Marea Britanie , cu sediul la Londra , creatoarea standardelor de predare a limbii engleze la nivel mondial.
INTERNATIONAL HOUSE este in acelasi timp liderul cursurilor de engleza pentru afaceri din Romania

Web: www.ih.ro , www.ihworld.com

DE CE RECRUTAM ???
INTERNATIONAL HOUSE se extinde continuu.
INTERNATIONAL HOUSE investeste permanent in capitalul de resurse umane.

Proiectele in curs de desfasurare si cele viitoare vor oferi angajatilor oportunitatea de a avea acces la dezvoltare profesionala continua si de a face parte dintr-o companie de TOP care deserveste la randul ei companii de TOP din toate sectoarele de activitate.